خرید و فروش مطمئن ارز دیجیتال در بازار رمز ارزها


خرید و فروش مطمئن ارز دیجیتال در بازار رمز ارزها

در دنیای بی حد و مرز ارزهای دیجیتال، تکنیک‌ها و روش‌های خاص زیادی برای سرمایه‌گذاری، خرید و فروش، ترید یا معامله رمزارزها وجود دارد.

هر آنچه که در بازار ارزهای دیجیتال اتفاق می‌افتد وجود دارد که ممکن است ورود به این فضا را ترسناک جلوه دهد. از این رو کسب آگاهی جهت معامله و خرید و فروش مطمئن ارزهای دیجیتال اهمیت بسزایی دارد.

خرید و فروش مطمئن ارز دیجیتال در بازار رمز ارزها

خرید و فروش رمز ارزها و ورود به این بازار در سال‌های اخیر به موضوعی جذاب و محبوب در بین طرفداران و علاقه‌مندان سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی تبدیل شده است.

برای بسیاری از افرادی که تا به حال وارد این صنعت نشده‌اند و تجربه‌ای در خرید و فروش ارز دیجیتال نداشته‌اند، این سؤال پیش می‌آید که چرا باید وارد این بازار شد و چه دلیل قانع‌کننده‌ای برای سرمایه‌گذاری و سودآوری در این حوزه وجود دارد؟

نکته‌ای که این افراد باید در نظر داشته باشند این است که روش‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری، خرید، فروش، ترید یا معامله رمزارزها و هر آنچه که در این بازار اتفاق می‌افتد وجود دارد. پس لازم است پیش از ورود به این بازار از دانش و آگاهی لازم برخوردار باشید و با تحقیق و بررسی‌های لازم بهترین روش و پلتفرم را برای این کار انتخاب کنید.

کسب درآمد دلاری ازخرید و فروش رمز ارزها

حدود ۱۱ سال پیش در سوم ژانویه سال ۲۰۰۹ میلادی اولین ارز دیجیتال با نام بیت‌کوین معرفی شد. از آن زمان به بعد، به مروز زمان و با استقبال روز افزون مردم از رمز ارزها به تدریج بر تعداد، ارزش و اهمیت آن‌ها اضافه شد. تا جایی که امروزه رمزارزها در گروه دارایی‌های ارزشمند جهان جای گرفته و میلیون‌ها نفر از سراسر جهان در حال سرمایه‌گذاری در این نوع دارایی و خرید و فروش آن‌ها هستند.

نکته حائز اهمیت در مورد سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در ایران این است که علاوه بر فرصت خوبی که این بازار برای کسب سود و افزایش سرمایه دراختیار کاربران خود قرار می‌دهد، فعالان و معامله‌گران ایرانی یک فرصت طلایی برای کسب درآمد دلاری از این بازار خواهند داشت. موضوعی که اهمیت خرید و فروش رمز ارزها را برای کاربران ایرانی دو چندان می‌کند.

قبل از ورود به بازار ارزهای دیجیتال چه نکاتی را باید بدانیم؟

برای شروع روند خرید و فروش و معامله ارزهای دیجیتال در ابتدا لازم است آموزش‌های اولیه را پشت سر گذاشته و در خصوص رایج‌ترین و مهم‌ترین مفاهیم و اصطلاحات این بازار اطلاعات کافی داشته باشید.

بعد از اینکه مراحل آموزش و یادگیری اولیه را پشت سر گذاشتید، مرحله بعدی انتخاب رمز ارز یا رمز ارزهای مناسبی است که قصد دارید در آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید.

با توجه به اینکه امروزه تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال در بازار وجود دارند و تعداد رمز ارزهایی که ارزش سرمایه‌گذاری و معامله دارند هم کم نیست، لازم است براساس انواع تحلیل های موجود از جمله «تحلیل تکنیکال» و «تحلیل فاندامنتال» و براساس نیاز خود، یک یا چند مورد از این ارزهای دیجیتال را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید.

اکسکوینو

مراحل خرید و فروش ارز دیجیتال

برای خرید و فروش ارز های دیجیتال مراحل مختلفی وجود دارد که در ادامه با مطمئن‌ترین این روش‌ها آشنا خواهید شد.

۱- خرید و فروش ارز دیجیتال از صرافی معتبر

یکی از معتبرترین روش‌ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال استفاده از پلتفرم‌های صرافی ارز دیجیتال است.

صرافی‌های زیادی وجود دارند که امکان خرید و فروش رمز ارزها را برای کاربران خود فراهم می‌کنند. مهم‌ترین قدم برای شروع سرمایه‌گذاری انتخاب یک صرافی مطمئن جهت انجام فرایند خرید و فروش و معامله است.

صرافی‌ها در واقع پلتفرم‌هایی هستند که در ازای ارائه خدمات برای انجام تراکنش‌ها و معاملات کاربران، بسته به نوع رمز ارز و شبکه‌ای که تراکنش در آن انجام می‌شود از کاربران کارمزد دریافت می‌کنند.

اکسکوینو

با توجه به ایجاد محدودیت‌های بین‌المللی برای فعالیت کاربران ایرانی در صرافی‌های بین‌المللی قطعاً مطمئن‌ترین و ایمن‌ترین راه استفاده از یک صرافی معتبر ایرانی است.

پلتفرم تبادل ارزهای دیجیتال اکسکوینو از جمله صرافی‌های معتبر ایرانی است که توانسته با ارائه بهترین، به‌روزترین و معتبرترین خدمات به کاربران خود، جایگاه ویژه‌ای را در میان صرافی‌های رمز ارزی باز کند.

اکسکوینو با برخورداری از طیف متنوع و وسیعی از رمز ارزها امکان مبادله بیش از ۲۰۰ رمز ارز را در دو محیط مبتدی و حرفه‌ای برای کاربران خود فراهم کرده است. قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال، نمودار قیمت رمز ارزها و تغییرات قیمت هر کدام از آن‌ها از امکانات مهمی است که در این پلتفرم دراختیار کاربران قرار دارد.

به‌علاوه، کیف پول رمز ارزی اختصاصی (در هر دو نسخه اندروید و iOS) و مارکت تخصصی ارزهای دیجیتال این صرافی از جمله امکانات ویژه‌ای است که اکسکوینو برای راحتی و سهولت فعالیت و معامله کاربران خود اقدام به راه‌اندازی آن کرده است.

۲- خرید و فروش و مدیریت سرمایه با کیف پول‌های ارز دیجیتال

والت یا کیف پول ارز دیجیتال از دیگر روش‌هایی است که با استفاده از آن می‌توانید به خرید و فروش ارز دیجیتال و نگه‌داری آن بپردازید. کیف پول‌های رمز ارزی این امکان را به افراد داده تا زمانی که قصد خرید یا فروش رمز ارزها را دارند آن را به‌راحتی به حساب دیگری انتقال داده یا از سایر حساب‌ها ارز دیجیتال دریافت کنند.

بنابراین انتخاب یک کیف پول امن ارز دیجیتال می‌تواند ابزاری مطمئن برای محافظت هرچه بهتر و بیشتر از سرمایه شما باشد.

کیف پول‌های ارز دیجیتال به‌طور کلی در دو نوع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در بازار ارزهای دیجیتال وجود دارد.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که کیف پول های سخت‌افزاری ارز دیجیتال که به کیف پول سرد معروف هستند به این دلیل که به صورت آفلاین عمل می‌کنند در مقایسه با کیف پول‌های نرم‌افزاری گزینه‌ امن‌تری به شمار می‌روند و درمقابل، کیف پول های نرم‌افزاری از سرعت بیشتری در خرید و فروش ارزهای دیجیتال نسبت به نوع سخت‌افزاری آن برخوردارند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آخرین وضعیت بیت کوین / قیمت به کدام سمت می‌رود؟