چندتا از بدل های دواین جانسون یا همون راک را ببینید!


چندتا از بدل های دواین جانسون یا همون راک را ببینید!

در بین این بدل ها یک افسر پلیس محلی هست که بسیار شبیه راک هستش.تصور کنید پلیس جلوی شما را بگیرد و ببینید راک است خیلی هیجان انگیز است.

هواداران فیلم Fast Furious در آلاباما تصور می کنند که یک افسر محلی راک است. البته شما هم اگر این افسر را می‌دیدید فکر می‌کردید که او راک است، آن قدر که شبیه هم هستند گویی که دوقلوهای همسان هستند.

بدل های راک/بدل دواین جانسون

طی دو هفته اخیر ، کلانتری شهرستان مورگان دو عکس از ستوان گشت اریک فیلدز با یک تی شرت تیره برنزه و خلبانان مشکی منتشر کرده است که پست های فیس بوک او سر و صدای زیادی بر پا کرده است. فردی در فیس بوک نوشت : وای ، من قسم می خوردم که او راکه! دیگری گفت:

بدل های راک/بدل دواین جانسون

حتی یک تیک تاکر محلی هم، عکس ها را در ویدئویی منتشر کرده است که 320،000 لایک دارد. او گفت: مردم قسم می خورند که او راک است.این دیوانه کننده است … شما نمی توانید به من بگویید که آقای دواین نیست.گویا فیلدز به سبب این شهرت حتی در شهر خودش هم تا حدودی مشهور شده است و این شهرت تا جایی پیش رفته که کلانتری اظهار داشت که یکی از کارکنان Hartselle Walmart از افسر دیگری پرسید که آیا می تواند با فیلدز ملاقات کند.

بدل های راک/بدل داون جانسون

در اینجا کلیپی از بدل های راک را می توانید ببینید.

شما اگر روزی با بدل راک یا بدل یک بازیگر دیگر روبرو شوید چه واکنشی خواهید داد؟ آیا او را اشتباه خواهید گرفت؟ در این صورت واکنشتان چه خواهد بود؟



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عکس| ساعت لاکچری و گران‌قیمت ترانه علیدوستی