فال حافظ امروز – چهارشنبه 1401/10/28


فال حافظ امروزدر این بخش از وبسایت تاروت رنگی، فال حافظ امروز برای...
فال حافظ امروزدر این بخش از وبسایت تاروت رنگی، فال حافظ امروز برای متولدین ماه های سال گرفته و درج شده است. شما می توانید به راحتی با مراجعه به فال تولد خود، فال خود را مشاهده نمایید.شما می توانید برای دسترسی به فال خود بر روی ماه مربوطه در زیر...

فال حافظ امروز

در این بخش از وبسایت تاروت رنگی، فال حافظ امروز برای متولدین ماه های سال گرفته و درج شده است. شما می توانید به راحتی با مراجعه به فال تولد خود، فال خود را مشاهده نمایید.

شما می توانید برای دسترسی به فال خود بر روی ماه مربوطه در زیر کلیک کرده و به بخش مربوطه هدایت شوید.

فروردین | اردیبهشت | خرداد | تیر | مرداد | شهریور | مهر | آبان | آذر | دی | بهمن | اسفند

– همچنین برای گرفتن فال حافظ می توانید بر روی لینک مقابل کلیک کنید: فال حافظ

♈ متولدین متولدین فروردین

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۱۳۱ از دیوان حافظ
فال حافظ


🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
سعادت و خوشبختی چون هلال ماه نو به زندگیت سرک خواهد کشید. خداوند برکات و نعمات خود را شامل حالت خواهد نمود. قصد انجام معامله ای را داری. هرچه سریعتر اقدام کن که گرچه بهای سنگینی را در این معامله باید پرداخت کنی اما بدان که حاصل آن سود سرشاری است که نصیب تو خواهد شد. به حرفهای دیگران اعتنا نکن و کار خود را انجام بده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم و ششم می فرماید:
* قیمت می سرخ رنگ چه چیز است ؟ بهای باده معرفت گوهر عقل است که چون آدمی نوشید، از وسوسه عقل مصلحت اندیش آسوده می شود. بشتاب و این تجارب را بکن. هر که این داد و ستد را کرد، سود برد.
* داد و فغان از چشم افسونگر شیخ شهر که به می گساران قدیمی چپ نگاه می کند و یا به نگاه حقارت و تحقیر می نگرد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- از عقل و خرد خود کمک بگیرید و بر احساسات خویش مسلط شوید که بد اندیشان و رقیبان بسیار درکمین شما هستند. پس لازم است با سرعت، دقت و پشتکار اقدام کنید و مواظب باشید که حسودان از جمله شخصی کوتاه قد، سیاه چهره با لب هایی درشت و سینه ای برجسته، سخت مراقب اعمال شما است و حسادت می ورزد. از او برحذر باشید.
۳- هر چه در این نیت بصیرت و بینایی را چراغ راه قرار دهید، لغزش شما کمتر و رسیدن به مقصود سهل تر خواهد بود.
۴- نذری کنید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید و یا سوره مبارکه العنکبوت از آیه ۴۰ تا آخر را با حضور قلب و معنی بخوانید. انشاالله گشایش حاصل شود.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: با ایمان، دلپذیر، غیر حسود، صمیمی، سخاوتمند، منطقی، متعادل، خوش باطن، صادق، جذاب و دلبریا، موافق، قابل اعتماد، خوش بین، خوشرو، مهربان، مراعات کن، دلسوز، غصه خور و آداب دان.
۶- از موضوعی رنج برده اید. نگران نباشید که تجربه اندوخته اید. کسی به شما خیانت کرده است. این موضوع بر اثر رنجش یکی از نزدیکان بود که خداوند تلاقی کرده است. پس دل او را بدست آورید. با همسری مهربان، صمیمی و زندگی نسبتاً مرفه سروکار دارید. تغییر مکان و شغل در آینده نزدیک عملی است. در خرید و فروش سود فراوانی بدست می آورید. ملاقاتی مهم در پیش دارید.
۷- مسافرت و خرید و فروش را توصیه می کنم. مسافر فعلاً کارش عملی نشده ولی به زودی اصلاح می شود.
۸- از گذشته درس بگیرید و به فکر آینده باشید. زیرا موفقیت همگام شماست. بدانید که هر که آنجا نشیند که خواهد و مرادش بود.

♉ متولدین متولدین اردیبهشت

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۴۹۳ از دیوان حافظ
فال حافظ


🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
غم و اندوه و تنهایی و بی همدمی تو را بشدت آزرده کرده است. سرنوشت انسان مقدر است و جنگ با تقدیر به صلاح تو نیست. بهتر است با زندگی سازش کنی. به زودی مژده وصلی به تو خواهد رسید که تو را غافلگیر خواهد نمود. این شادی بر تو مبارک و میمون باد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت اول، دوم و آخر می فرماید:
* ای پادشاه زیبا رویان، فریاد از غم تنهایی، دل از دوری تو به جان آمده است و زمان آن رسیده که باز آیی.
* گل باغ رویت همیشه شاداب و تازه نمی ماند و به مرور ایام، پژمرده می شود. پس هنگام توانایی و قدرت از ضعیفان یادی کن.
* ای حافظ شب هجران پایان پذیرفت و بوی خوش دم صبح آمد. وصال ظاهر شد پس شادیت مبارک باد. ای عاشق شیدا.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- از او گله نداشته باشید زیرا در وضعیت خاصی قرار دارد. در حالی که میل دارد با شما ارتباطی منطقی و خوب داشته باشید. از جهت دیگر درگیر مسائل خاص خویش می باشد که به زودی بر طرف می گردد و به دلخواه او می شود.
۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کرده و نذر خود را ادا کنید. به شما قول می دهم که کارها بر وفق مرادتان خواهد شد و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد. بلکه با صبر و شکیبایی، توام با دقت و سرعت عمل اقدام کنید.
۴- این نیت حتماً برآورده می شود. فقط راز دل را با حسودان و رقیبان در میان نگذارید. بیمار شفا می یابد و خرید و فروش سود آور است. به زودی مژده ای خوش دریافت کرده و فرزندی شایسته در خانواده متولد می شود.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: شکیبا و صبور، مقاوم، ساده و باهوش.

♊ متولدین متولدین خرداد

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۱۹ از دیوان حافظ
فال حافظ


🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
هر فردی در زندگی سرنوشت معلوم و مشخصی دارد و هیچ فردی کاملا بی عیب نیست، پس بهتر است به جای خیالبافی، واقع نگر باشی و به جای افکار پوچ، منطقی فکر کنی. از مشکلات و سختی ها فرار نکن و صبر و شکیبایی به خرج بده تا به نتیجه مطلوب برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- خیلی در فکر او هستی و سخت عاشق و شیفته و بی قرارش می باشی، بطوریکه در خواب و بیداری و در همه حال از یاد او غافل نیستی.
۲- شما در اندیشه و فکر چیزی یا کسی هستی که نمی دانی به آن می توانی دست یابی یا خیر؟ با توکل به خدا و اراده ای قوی، می توانی به آن دست یابی و شاهد موفقیت را در آغوش داشته باشی وگرنه بهتر است از آن صرف نظر کنید.
۳- حضرت حافظ در بیت سوم می فرماید:
* هر چه در عالم است، دستخوش ویرانی و فناست و بقایی ندارد. همانگونه که در میکده، همه مست می گردند، درخوابات گیتی نیز همه از باده مرگ، مست و مدهوش خواهند شد و به سوی عدم خواهند شتافت.
۴- شما شخصی مهربان، صمیمی، بخشنده و فعال هستید اما متاسفانه اغلب اوقات دچار تردید و دودلی می شوید. اگر با تلاش، این حالت را از خود دور سازید، در زندگی فردی موفق و کامیاب خواهید شد.
۵- انجام این نیت، ابداً به صلاح شما نیست و بهتر بگویم فعلاً زود است که در این باره فکر کنید.
۶- طلاق حتمی است. ازدواج زود است. گمشده می آید. مسافر فعلاً نمی آید. خبر بدی دریافت می کنید که باید بر اعصاب خود مسلط باشید.
۷- سوره مبارکه یونس، آیه ۵۰ تا ۹۰ را با حضور قلب و معنی بخوانید و به یکی از مشاهد متبرکه برای زیارت بروید که گشایش است.
۸- اگر نذر می کنید، ادا کنید، زیرا فعلاً دو مورد بدهکار هستید که ادا کنید. برنده، به افراد برتر از خود احترام می گذارد و سعی میکند تا از آنان چیزی بیاموزد اما بازنده از افراد برتر خود خشم و نفرت داشته و در پی یافتن نقاط ضعف آنان است.
۹- به زودی خوابی خواهید دید که تعبیر آن کامیابی خانواده شماست و همگی از نگرانی رهایی می یابند.

همچنین بخوانید: فال ابجد امروز - چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۲۸

♋ متولدین متولدین تیر

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۶۶ از دیوان حافظ
فال حافظ


🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
حکایت عشق حکایت زیباییهای ظاهری نیست و در این راه قدم گذاشتن کار هر کسی نیست. به سروری عالم عشق رسیدن کار بسیار دشواری است، زیرا کار بزرگ مشکلات بزرگ به همراه خواهد داشت. اگر تمنای وصال داری علم و هنر بیاموز که قدر و ارزش انسان به میزان علم و هنر است نه زیبایی ظاهر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- دیگری سخن و بیان شما را حقیقتاً درک نمی کند. زیرا تا کسی به جای شما قرار نگیرد، نمی فهمد که شما چه می کشید اما شما صبور باشید و توکل بر خدا کنید.
۲- حضرت حافظ در بیت هفتم شما را نصیحت کرده که ناراحت نباشید و می فرماید: * وارستگان جهان حقیقت جامه ابریشمین کسی را که کمال ندارد، به کمترین قیمت نمی خرند. زیرا در نظر رندان مجرد و عاشقان فضیلت مهم است.
۳- مراد شما برآورده می شود. این نیت عملی می گردد، اما مقداری فراز و نشیب دارد که باید تحمل کنید. از زبان حسودان نیز ناراحت نشوید و همین امروز نذری کنید و نذر ماه قبل را هم عملی سازید. سوره مبارکه النمل آیه ۷۰ تا آخر سوره با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش است.
۴- حتماً موفق می شوی. زیرا در زندگی نباید ناامید بود. ناامیدی سم کشنده ایست که زندگی را تلخ می کند. بدان که صورت زیبا، دلیلی بر کامیابی نمی باشد. بلکه زیرکی، متانت، هنر و درایت، ارزش واقعی شماست که بحمد الله دارا هستید.
۵- به زودی شاهد موفقیت بزرگی خواهی بود ولی مواظب باش مغرور نشوی. بلکه آن را مرهون اطرافیان خود بدان. از پدر و مادر دلجویی کن و نسبت به اطرافیان مهربان باش. مسافرت را توصیه می کنم و خرید و فروش به موقع است.
۶- چرا دوست داری او را آزار بدهی ؟ خدا را خوش نمی آید ! او تو را دوست می دارد اما جرات گفتن را ندارد. بلکه بهتر است بگویم، غرور توام با خجالت، موجب بازگو نکردن شده است. پس با او مهربان باش که خیلی دوستت دارد.
۷- خبری خوش دریافت می کنی و مژده ای خوب برای شما خواهد رسید. مبارک است.
۸- می دانی که برنده، گوش می دهد اما بازنده، فقط منتظر رسیدن نوبت خود برای حرف زدن است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

♌ متولدین متولدین مرداد

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۴۰۵ از دیوان حافظ
فال حافظ


🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
رعایت اعتدال در هر کار شرط اصلی موفقیت و پیروزی است. پس از افراط و تفریط در هر کاری بپرهیز. اگر می خواهی شاهد مقصود را در آغوش بکشی، بلندنظری و سخاوت را فراموش نکن. از خطای دیگران بگذر و اگر از دستت کاری برای دیگران ساخته است انجام بده تا عزیز و بلند مرتبه شوی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های ششم تا هشتم می فرماید:
* چون جمال یار همواره در نظرم مجسم است، پنداری چشم من، آینه دار سبزه رخسار و خال هندوی اوست. امید است که لبم نیز سعادت بوسه روبودن از سینه و شانه وی را پیدا کند.
* اگر چشم خمار و مردم خوی مهربانش، خون عاشقان را در پیاله بنوشد، بر او گوارا باد.
* حافظ بر اثر بندگی تو مشهور جهان شده است. بنابراین به نشانه غلامی و زر خرید بودن از گیسوی محبوبم حلقه غلامی در گوش حافظ باشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- این نیت بر شما مبارک باد که اجرای آن حتمی است. فقط باید مقداری صبر و حوصله داشته باشید و توکل خود را بر خدا کنید. به یکی از مشاهد متبرکه رفته، نذر خود را ادا کنید که جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد.
۳- زندگی به زودی به روی شما لبخند خواهد زد و درهای امید و امیدواری به روی شما باز می شود. ستاره اقبال شما در برج سعد می باشد. ملاقات مهمی در پیش دارید. خرید و فروش عالی است. تغییر شغل و مکان حتمی است. ازدواج عملی می شود. طلاق حتمی است. بیمار شفا می یابد. چهار فرزند در طالع دارید و مسافرتی هم در پیش است. مبارک باد.
۴- ویژگیهای شما عبارتند از: بانمک، رک گو، نترس، پرحرف، شوخ و بامزه، سیاستمدار، عاقل و دانا، جذاب و دلربا، شیرین، خوش بین، با وجدان، جوان نما، مغرور، بدپیله، قدرشناس، نظر بلند، پرصدا، سخاوتمند، کم دقت، بد دهن، همه را راضی می کند، مهربان و ولخرج.
۵- کلارک می گوید: “تنها راه کشف محدودیت های ممکن، رفتن به آن سوی آنها یعنی ناممکن است.”
پس نترس، گام بردار. پیروزی با شماست.

♍ متولدین متولدین شهریور

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۴۵۶ از دیوان حافظ
فال حافظ


🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
اکنون که در بهار عمر به سر می بری، شاد زیستن و لذت بردن از شادیها را بیاموز که مدت عمر بسیار محدود است. در انتخاب دوستان و همنشینان دقت بسیار کن و به پند و اندرز بزرگان توجه داشته باش. به اطراف خود با چشم بصیرت نگاه کن و عمر پرارزش خود را صرف غم خوردن مکن که سختی راه زندگی در مقابل بزرگی و ارزش اهداف انسان آسان می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حرص و طمع به امور دنیوی داشتن، انسان را فرسوده و پریشان حال می سازد. شما متاسفانه خیلی به مادیات اهمیت می دهید و خیال دارید یک شبه راه صد ساله طی کنید. در حالی که خداوند به شما عنایت زیادی کرده است.
۲- شما انسانی صدیق و مهربان می باشید اما گاه چنان غرق مادیات می شوید که از امور معنوی و روحانی دور می شوید. در حالی که عشق به معرفت حق در قلب شما همیشه در حرکت و آتش محبت در وجودتان شعله ور است.
۳- مسافری در راه دارید که حالش بسیار خوبست ولی اوضاع او فعلاً چندان مساعد نیست. به زودی امورش اصلاح می شود و جای نگرانی نمی باشد.
۴- در معامله ای سود کلان به دست می آورید اما رقیبی قصد ضربه زدن دارد. پس به سخنان همسر خود توجه ویژه مبذول دارید که به نفع شماست.
۵- از معرکه ای جان سالم بدر برده اید. بنابراین به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. ارزش واقعی همسر مهربان خود را بدانید که کسی از او عزیزتر نمی باشد.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: اهل ریسک و خطر، اهل تعریف و تمجید، بخشنده، اهل حساب و کتاب، متنفر از بی نظمی، با هوش، دست و دل باز، مهربان، سرخوش و زنده دل.

♎ فال حافظ متولدین مهر

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۱۴۸ از دیوان حافظ
فال حافظ


🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
تمام تلاش خود را به کار بسته ای تا به مقصود برسی. تا به حال هر کاری که فکر می کردی درست است انجام داده ای. به تلاش و کوشش خود ادامه بده که بالاخره جوینده یابنده است و تو نیز به هدف بزرگ خود خواهی رسید. و آنچه را که می خواهی به دست خواهی آورد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: خانواده دوست، مهربان، بی ریا، زود رنج، رفیق دوست، دستتان بی نمک است، با استعداد، سخنران، نویسنده مآب، ولخرج، بخشنده، دانا، فکور، خلاق و محترم.
۲- حضرت حافظ در بیت های چهارم و پنجم می فرماید:
* هر کسی که نگاه بر چشم مست یار افکند، گفت نهی کنند از منکر. کجاست تا این مست را بازداشت کند.
* خرسند دل کسی باشد که مانند حافظ، ساغری از می عشق که از روز نخست به آدمی داده اند، بنوشد.
۳- او یاری محبوب و خاطره انگیز است اما راه و رسم عشق را نمی داند. این مشکلی است که تا پایان کار گریبانگیر شماست، زیرا عشق بی پروایی و ابزار این کار را می طلبد. وقتی که کسی تا این اندازه ترسوست، پس رهایش کنید. بهتر است زمان را از دست ندهید، زیرا زمان بسیار کارساز است.
۴- به زودی ملاقات مهمی در پیش دارد که این دیدار بسیار سودمند می باشد. همسر یا پدر شما در معامله ای و کاری زیان دیده و نمی تواند ابراز دارد. به او بگویید به زودی جبران می شود و او همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه برود و دعا کند که گشایش بسیار است.
۵- پدر و مادر راار احترام بگذارید و بدانید که زندگی نسبتاً آرامی دارید. با سخنان بیهوده آن را خراب نکنید و دست از لجبازی بردارید. زیرا همه شما را دوست دارند ولی شما جانب انصاف را نگه نمی دارید !
۶- مسافر شما اوضاعش رو به بهبودی است. به زودی از او خبر خوشی دریافت می کنید. خرید سود آور است ولی فروش موقعیت ندارد. طلاق مدتی طول می کشد اما مقدمات ازدواج را فراهم نکرده اید. سفری مفید و سودمند در پیش دارید و ملاقات مهمی خواهید داشت که برای آینده شما مفید است.
۷- در این هفته خوابی خواهید دید که دندان شما لق شده است. تعبیرش اینکه بیماری یا مشکلاتی به سراغ خانواده شما می آید که باید با صدقه رفع کنید ولی از طرف دیگر از یک موقعیت و معامله ای سود آور بهره مند می شوید و به زودی مشکلات زندگی را پشت سر می گذارد و به هدف خود می رسید.
۸- به سلامتی خود بیشتر توجه کنید. غذا عامل اصلی زندگی است. روحیه خود را شاد نگه دارید. از طریق موبایل و اینترنت سودها خواهید برد.

♏ متولدین متولدین آبان

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۳۷۶ از دیوان حافظ
فال حافظ


🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
شما اکنون در بهار عمر خود به سر می برید و بهتر آن است که تا آنجا که می توانی از لذت های زندگی استفاده کنی و زندگی را بر خود و دیگران سخت نگیری. از چشم حسودان و بدخواهان به خدا پناه ببر و از نعماتی که خدا در اختیارت گذارده است، نهایت استفاده را ببر و حال دل خود را تنها با آنان بازگو که تو را درک می کنند.

نتیجه تفال به فال حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و چهارم می فرماید:
* ای دوستان در موسم بهار و گل بهتر است که به خوشی و شادی بپردازیم. این سخن مرشد است که به جان و دل باید شنید و به کار بست.
* آثار بخشش و رادمردی در کسی نمی بینم و فرصت شادی هم پایان می پذیرد. علاج کار آنست که سجاده را به بهای شرابی عوض کنیم.
* روزگارنوازنده و فریبکارهنرمند کش و قاتل هنر ست که باید ازاین غم ناله سر داد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- اگر وعده های متقابلی که داده اید، عملی گردد، همه چیز به خوبی و خوشی
پیش می رود و ناراحتی پایان می پذیرد. در حالی که راه برای پیشرفت کاملا باز است، شما چنان ترقی خواهید کرد که چشمها، خیره می شوند و از طرفی اوضاع او چنان خوب می شود که همه سخن به مدح او دراز می کنند و او را گرامی داشته و عزیز می دارند.
۳- اگر کسی به شما بدی کرد، او را به خدا و اگذار کنید و در فکر انتقام جویی نباشید، زیرا شما دارای قلبی پاک و مهربان هستید که کینه و عدوات در آن جای ندارد. اگر چه از دیگران ناراحتی ها دیده اید اما صبر و شکیبایی شما موجب کامیابی و پیروزیتان بوده است.
۴- شما فکر می کنید همه چیز با لجبازی و داد و بیداد حل می شود، در حالی که کارها با مهر و محبت، بهتر انجام می پذیرد. شما که زندگی نسبتا آرامی دارید، چرا فریب این مسایل را می خورید، شتاب نکنید.
۵- در ۱۲ شب آینده، خواب خواهید دید که در فراز و نشیبی مانند آسانسور یا تپه ای یا کوه هستید، نشانه معنویت و صعود شما به سوی هدفی است که در انتظار آن می باشید.
۶- اخلاق خوش و گشاده رویی برازنده شما است و این نیت با صبر و شکیبایی انجام می گیرد. او نیز سرش به سنگ خورده و اصلاح می شود.

♐ متولدین متولدین آذر

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۲۶ از دیوان حافظ
فال حافظ


🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
کسی پای در زندگی تو گذارده که هربار دیدار او تو را بی قرار و بی خور و خواب می گرداند و او از بی قراری تو لذت می برد. رفتارهای عاشقانه او تو را به شدت شیفته کرده طوری که زمام تمام امورت را به او سپرده ای و برایت فرقی ندارد که این عشق تو را به کجا بکشاند. به خود بیا و گول ظاهر انسانها را مخور. از این خواب غفلت بیدار شو و در زندگیت تحول تازه ای ایجاد کن قبل از آنکه دیر شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- شما سخت به این نیت دل بسته اید و تمام اندیشه یتان را تصاحب کرده و طرف مقابل نیز چنین وضعی دارد. متاسفانه هر دو از عقل و اندیشه کمک نمی گیرید. بلکه به شدت تابع احساسات شده اید که این موجب بدنامی و رسوایی خواهد شد.
۲- توصیه ای دارم. با شخصی با تجربه درباره چگونگی این نیت مشورت کنید و با توکل به خدا و حضور قلب عمل کنید.
۳- حضرت حافظ در بیت سوم می فرماید:
* جانان با آن وضع و حال به بالین آمد و با آرامی سر در گوش من آورد و گفت ای عاشق قدیمی، من آیا خوابت می آید ؟ او با این اوصاف به سبب هجران در فغان و ناله می باشد. آیا سزاوار است که شما راحت و بدون توجه به او باشید ؟ این روزگار فریبکار، با مردم دو پا، چه می کند.
۴- او سخت به شما علاقه مند است ولی عوامل چندی موجب شده که نتواند احساسات خود را ابراز دارد. به او اجازه این کار را بدهید.
۵- زندگی تنها مبارزه برای بودن و هستی می باشد. پس شما برای اجرای این نیت نیاز به تلاش و توکل دارید.
۶- دلسرد نشوید. هنوز راهی طولانی در پیش دارید که برای رسیدن به آن باید مرکب اراده و کوشش را زین کنید.
۷- واقعاً خیلی شیطان و بلا هستی از اینکه او را آزار بدهی لذت می بری آیا میدانی گناه می کنید
۸- مسافرت عالی است. خرید و فروش سود آور و طلاق غیر ممکن. ولی برای ازدواج راهی طولانی وجود دارد.
۹- در تحصیل می توانید موفق شوید ولی کوتاهی می کنید و کار خود را به امروز و فردا می اندازید که این شایسته شما نیست.
۱۰- اصولاً فردی مردد، زود رنج، شیک پوش، طناز و تجدد گرا هستید و دوست دارید دیگران از شما و کارهایتان تعریف کنند ولی آنها متاسفانه ارزش واقعی شما را نمی دانند. آسمان ها با موازنه و تعادل برپا شده اند. گیاهان موزون و متعال در زمین می رویند. پس انسان نیز باید در کارها از حد اعتدال خارج نشود.

همچنین بخوانید: فال PMC پی ام سی

♑ متولدین متولدین دی

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۱۷۸ از دیوان حافظ
فال حافظ


🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
برعکس آدمهای این دوره که عشق و عاشقی برایشان بازیچه و سرگرمی ای بیش نیست، انسانی عاشق و صادق هستی. تو که بهترین راه را انتخاب کرده ای نباید با دیدن کارهای دیگران در تصمیمات خود متزلزل شوی. داشتن دل پاک و پرمهر بزرگترین سرمایه است که ازلی و ابدی است. پس از این ثروت گرانبها حفاظت کن و به عشق خود پایدار باش که سعادت تو در آن است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- ویژگی های شما عبارت اند از: پر تحرک، پر تلاش، پر کار، صمیمی، عاشق خانواده، کمک کن، سخندان و سخنران، اهل کسب، وسواسی، با استعداد، دانا، خردمند، صبور، ناقلا، خوش تیپ، خوش لباس و اهل عطر.
۲- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:
* بجز ما خرقه پوشان، دیگر همگی مست گذشتند اما بدون این که حرفی درباریشان زده شود. فوری از خاطره ها محو و فراموش شدند. لیکن تنها ماییم که داستانمان در هر بازار و کوچه ای بر سر زبانهاست.
* خرقه زهدی داشتم که بر عیب های زیاد خود می کشیدم اما آن نیز به گرو و رهن باده و مزد رامشگر رفت و کمربند عیسوی خود پرستی من بر جای ماند و مرا رسوا کرد.
* هر ساغر لعل فام می که در هنگام وصال از دست بلور مانند یار گرفتیم، در روزگار فراق و هجران به اشک تبدیل شد و در چشم ما به خون آلوده ای مبدل گردید.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- شما سخت خود را گرفتار این نیت نموده اید، در حالی که این نیت باید مقدماتش فراهم گردد و تمام جوانب کارش بررسی و اجرا شود، آنگاه عملی گردد که انشاءالله عملی می شود ولی نیاز به زمان دارد.
۴- دلسرد نشوید. بلکه با سرعت و قدرت اراده و وقت شناسی اقدام کنید زیرا رقیبان زیادی در کمین هستند.
۵- آنچه از دست داده اید، بهتر از آن را به زودی به دست می آوردید. به پدر و مادر توجه خاص داشته باشید، زیرا آینده ای درخشان در انتظار شما می باشد و موفقیت های بی شماری را به دست می آورید.
۶- بیمار شفا می یابد. از سفر کرده خبرهای خوشی می رسد. ۴ فرزند در طالع دارید و از زندگی خوبی برخوردارید که دیگران به شما حسادت می کنند، پس مواظب باشید.

♒ متولدین متولدین بهمن

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۲۳۲ از دیوان حافظ
فال حافظ


🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
با امید فرج و گشایش قصد آغاز کار جدیدی را داری. این کار برای تو نفع بسیاری به دنبال خواهد داشت. به شرط آن که در این راه به جای یاری گرفتن از انسانها و امید بستن به آنها به خدا امیدوار باشی، هوا و هوسها را از خلوت دل بیرون بریزی و دلت را لایق انوار الهی گردانی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- مقداری از غرور و جاه طلبی خود بکاهید و به واقعیت های زندگی توجه بیشتری داشته باشید تا سختی ها از شما دور شوند. زیرا با این نبرد درونی که با خود آغاز کرده ای، چیزی غیر از افسردگی به دست نمی آورید.
۲- مشکلات شما با کمی دقت، وقت شناسی و تلاش قابل حل می باشد. بجای اینکه با افراد بیگانه مشورت کنی، بهترین مشاور شما خانواده است. همین امروز جلسه ای تشکیل بده و با آنان دراینباره مشورت کن.
۳- از کوشش دست برندار زیرا طالع شما در برج حوت (اسفند) می باشد و بسیار درخشنده و نورانی است. به زودی شاهد موفقیت را در آغوش خواهی گرفت. پس زمانی که موفق شدی، ضمن سپاسگزاری، نذر خود را ادا کن و متعهد باش که درکارها فقط بر خداوند توکل داشته باشی.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: رفیق دوست، عاشق همسر، درویش مسلک، بدون خطر، حساس و رویایی، با سلیقه، محتاط، پرکار، اصیل، با اخلاق، متغییر، با قیافه، متغیر، عاشق مالکیت، اهل اعتدال، سخاوتمند، گاهی لجوج، گاهی بی تفاوت، بیش از اندازه مهربان و احساسی.
۵- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش صلاح نیست. تغییر مکان و شغل حتمی است. ازدواج بالاخره عملی می گردد و طلاق راهی طولانی دارد. در امور تحصیلی و علمی موفق می شوید.

♓ متولدین متولدین اسفند

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۶۴ از دیوان حافظ
فال حافظ


🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
مدتی است که در کار دنیا حیران مانده ای و حکمت آن را نمی فهمی که چطور کسانی بی هیچ علت و سبب کامروا و صاحب نام می شوند و عده ای با استعدادهای فراوان از میدان به در می شوند. با این اندیشه ها فکر خود را مشغول مکن و به جای آن به شناخت استعدادهای خود بپرداز و از آنها بهره ببر و بدان که در زندگی، هر گل زیبایی خاری دارد و غم و شادی همراه هم هستند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- انسانی با عقل و درایت هستی که همیشه سعی می کنی بر احساس خود پیروز شوی و از منطق و استدلال عقلی در کارهای خود کمک می گیری.
۲- حضرت حافظ در بیت اول می فرماید:
* اگر چه هنر نمایی و فضل فروشی در پیشگاه معشوق که مجموع کمالات هنر است، خلاف رسم ادب می باشد، من بدین علت خاموش مانده ام. در حالی که زبانم سرشار از سخن شیوا و رسا است.
شما نیز انسانی با منطق و فرهیخته اما متواضع می باشید که متاسفانه چنین انسان های باخردی در جامعه کمتر ارزش و اهمیتشان شناخته می شود ولی شما ناراحت نباشید که دنیا بر یک پایه نمی ماند و بالاخره ارزش واقعی شما معلوم خواهد شد.
۳- انسان موفق و کوشایی هستید که دست به هر کاری می زنید اگر آن را رها نسازید، حتماً موفق خواهید شد.
۴- شما از چنان هوش و استعداد بالایی برخوردار هستید که اگر دنبال کارهای بیهوده نروید، جزو نوابغ و انسان های برجسته خواهید شد.
۵- انسانی مانند شما که بلند همت و با سخاوت است، نباید چندان از فریبکاری و دغل بازی مردم ناراحت شود زیرا در کنار هر گل، مسلماً خاری هم وجود دارد ولی شما سعی کنید امر به معروف و نهی از منکر کنید.
۶- مصلحت اندیشی را کنار بگذارید و مستقیماً راز درون را با او در میان بگذارید زیرا او منتظر سخن شماست.
۷- مسافرت را توصیه می کنم. فروش به موقع است ولی خرید جایز نمی باشد. طلاق عملی می شود و ازدواج هم عملی است.
۸- به زودی، خبر خوش و مژده ای دریافت می کنید. از مسافر خبری خوش می رسد. برنده نسبت به فضای اطراف خود حساس است اما بازنده فقط نسبت به احساسات خود حساس است.

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

کاربر گرامی طبق قوانین کشور، اعتقاد به فال چیزی جز جهل و خرافه پرستی نیست. از اینکه فقط جهت سرگرمی از فالها استفاده می کنید سپاسگزاریم و اوقات خوشی را برای شما آرزو می کنیم. همچنین وب سایت تاروت رنگی هیچ گونه فعالیتی در زمینه انجام فال های حضوری یا تلفنی ندارد.