کویر S5 محصول جدید طرح وسپای کویر در نمایشگاه موتورسیکلت 1401 + فیلم و عکس


کویر S5 محصول جدید طرح وسپای کویر در نمایشگاه موتورسیکلت 1401 + فیلم و عکس

محصول فوق‌العاده محبوب و دوستداشتنی وسپا در گذر زمان کپی‌های بیشماری را به خود دیده است و اسکوتر جدید کویر S5 یکی از این نمونه‌هاست که به تازگی...

محصول فوق‌العاده محبوب و دوستداشتنی وسپا در گذر زمان کپی‌های بیشماری را به خود دیده است و اسکوتر جدید کویر S5 یکی از این نمونه‌هاست که به تازگی توسط شرکت کویرموتور عرضه شده و با قیمت تقریبا اقتصادی در اختیار متقاضیان این مدل از اسکوترها قرار گرفته است.

ویدیو معرفی کویر S5 محصول جدید طرح وسپای کویر

طراحی بدنه کویر S5 یادآور وسپا VXL و یا موتور وسپا V است. البته در نمای کناری و بر روی بدنه تغییراتی ایجاد شده و چراغ‌های LED به بخش‌های عقبی اضافه شده است. برای بهتر شدن فضای کاربردی در این اسکوتر یک باکس حمل بار در بخش عقب تعبیه شده است. بخش جلویی باکس از جنس چرم کار شده و فضای مناسب و امنی را برای تکیه دادن سرنشین عقب فراهم می‌کند.

درنمای جلویی نیز چراغ‌های LED در بخش‌های مختلف بکار گرفته شده است. از نظر کیفیت متریال ساخت این اسکوتر در سطح کیفی بالایی قرار ندارد.

اسکوتر کویر S5 از یک پیشرانه 150 سی سی مشترک با مدل طرح کلیک کویر استفاده می‌کند و یک گیربکس سی وی تی نیروی تولیدی را به چرخ عقب منتقل می‌کند.

کویر S5 محصول جدید طرح وسپای کویر در نمایشگاه موتورسیکلت 1401 + فیلم و عکسکویر S5 محصول جدید طرح وسپای کویر

اسکوتر کویر S5 در نمایندگی‌های شرکت کویر در حال حاضر با قیمت 69 میلیون تومان عرضه می‌شود و از لحاظ قیمتی یک محصول رقابتی محسوب می‌شود.

از تجهیزات این اسکوتر می‌توان به شارژر USB اشاره کرد.



منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

عرضه دو خودروی جدید در سامانه یکپارچه