جدیدترین مدل های روسری شب یلدا زنانه و دخترانه شیک 1401


روسری شب یلدا زنانه : روسری شب یلدا خانم ها به یکی از نیازهای ضرروی در شب یلدا تبدیل می شود که با طرح های انار، هندوانه، نوشته های نستعلیق به رنگ قرمز و سبز وجود دارد. به همین دلیل ما مجموعه مدل های روسری شب یلدا همراه راهنمای...

روسری شب یلدا زنانه : روسری شب یلدا خانم ها به یکی از نیازهای ضرروی در شب یلدا تبدیل می شود که با طرح های انار، هندوانه، نوشته های نستعلیق به رنگ قرمز و سبز وجود دارد. به همین دلیل ما مجموعه مدل های روسری شب یلدا همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

روسری شب یلدا

جدیدترین مدل های روسری شب یلدا زنانه و دخترانه شیک ۱۴۰۱

انواع روسری مناسب شب یلدا :

روسری نخی : روسری های نخی از جمله روسری های سبکی هستند که می توانید از آن ها در دورهمی های شلوغ ، برای خود استفاده کنید زیرا از عرق کردن سر و موها، جلوگیری می کنند.

روسری حریر کرپ : یکی از محبوب ترین و باکیفیت ترین جنس هایی که می توانید از آن برای خود بهره بگیرید؛ روسری های حریر کرپ هستند. این روسری ها جنسی بسیار لطیف و سبک دارند و تنوع شان هم بسیار بالا است.

روسری شب یلدا زنانه

راهنمای خرید

روسری ساتن ابریشم : معمولا روسری های این جنس برای مهمانی ها و مجالس استفاده می شوند و شما می توانید با استفاده از آن، تیپ مجلسی خود را تکمیل کنید. این روسری تقریبا جنسی سُر دارد و خیلی ثابت بر روی سر نمی ماند.

روسری پلیسه : در واقع از پارچه های پلیسه تولید می شود و دارای تنوع بسیار زیادی است. این مدل از روسری؛ رنگ های بسیار زیاد و جنس های مختلفی دارد. از این رو بهتر است در هنگام خرید روسری؛ بهترین و باکیفیت ترین جنس را برای خود انتخاب کنید تا به مرور زمان و شستشو، پلیسه های آن از بین نرود.

مدل های شیک روسری شب یلدا

قواره استاندارد

در حال حاضر اندازه های مختلفی از روسری در بازار وجود دارد اما یک روسری استاندارد؛ دارای عرضی حدود ۹۰ سانتی‌ متر است. این قواره روسری، به راحتی بر روی سر می ایستد و قطعا با آن احساس راحتی خواهید داشت.

جنس روسری شب یلدا

رنگ روسری

شب یلدا تم هندوانه و انار دارد با رنگ اصلی قرمز،سبز در کنار این دو رنگ از رنگ سفید،مشکی و… نیز استفاده می کنند.

روسری شب یلدا هندوانه

انواع طرح روسری شب یلدا

طرح‌های سنتی: طرح‌های همراه با بوته جقه، گل و غیره. مدرن: شامل طرح‌های نقاشی، کوبیسم، چهارخانه، زنجیری و کمربندی و غیره. تک‌رنگ: شال یا روسری ساده که معمولاً نخی است.

روسری شب یلدا انار

قیمت روسری

قیمت این نوع روسری با توجه به جنس و کیفیت آن متفاوت است.

جنس روسری زنانه

طرح روسری زنانه شب یلدا

نکات مهم خرید روسری زنانه

قواره روسری زنانه

همراه ما باشید




آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...