شغل ساده پسر نوال زغبی خواننده مشهور عرب شما را شوکه خواهد کرد!


شغل ساده پسر نوال زغبی خواننده مشهور عرب شما را شوکه خواهد کرد!

نوال زغبی که بیش از بیست سال است سابقه خوانندگی دارد دو پسر دوقلو دارد که شغل آنها بسیار ساده است و محال است که باور کنید آنها به عنوان سرویس اتاق در هتل کار می کنند.

نوال بزرگ‌ترین فرزند خانواده خود با دو برادر و یک خواهر است. او با «الی دیب» ازدواج کرده‌است و سه فرزند دارد؛ دختری به نام تیا متولد ۱۹۹۸ و دو پسر دوقلو به نام‌های جورج و جورجی متولد ۲۰۰۲. نوال با فرزندانش زندگی می‌کند. در سال ۲۰۱۶ برادر او مارسل زغبی مدیر برنامهٔ نوال شد.

 نوال زغبی /خواننده مشهور عرب

نوال الزغبی خواننده لبنانی فاش کرد که پسرش اکنون به عنوان سرویس اتاق٬ کار می کند و خاطرنشان کرد که این کار شخصیت او را تقویت می کند.نوال الزغبی در دیدار با رودولف هلال در کانال lbc تایید کرد که کار پسرش او را مرد می کند و اشاره کرد که حقوق ماهیانه او بیش از 300 دلار نیست.

 نوال زغبی /خواننده مشهور عرب

او توضیح داد که کار پسرش ارتباط تنگاتنگی با تحصیلاتش دارد و او برای بهره مندی از تحصیل آن را تمرین می کند، خاطرنشان کرد: او همیشه از هدایای گرانبهایی که او را شگفت زده می کند، امتناع می ورزد.در طول این ماه، نوال الزغبی آهنگ خود را به نام من واتس اپ نیستم را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد.

 نوال زغبی /خواننده مشهور عرب

و با ظاهری جدید و متفاوت از نظر ظاهر و مد در کلیپ این آهنگ ظاهر شد.نوال از طریق این آهنگ که به لهجه مصری است، سبک موسیقی ریتمیک را ارائه کرد و از نظر متن غزل، آهنگ تند و تنظیم موسیقی، در قالبی نو بهره برده است.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آشا محرابی خود را شبیه الهام حمیدی کرد + عکس هایی که ثابت می کند !