سلنا گومز بلاخره درباره ی بیماری اش حرف زد!


سلنا گومز بلاخره درباره ی بیماری اش حرف زد!

سلنا گومز خواننده معروف خارجی گفت: من از اختلال دوقطبی خود خجالت نمی کشم!

سلنا گومز اصرار دارد که از اختلال دوقطبی خود "خجالت نمی کشد". این ستاره 30 ساله پاپ در اواخر سال گذشته در مستند "ذهن من و من" درباره سلامت روان خود صحبت کرد و اکنون توضیح داده است که توانایی صحبت در مورد "عدم تعادل شیمیایی" که در مغزش باعث شده است را دارد. او پس از افشای تشخیص خود احساس "آزادی" بیشتری می کند.

سلنا گومز بلاخره درباره ی بیماری اش حرف زد

سلنا ماری گومز ( زادهٔ ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲) خواننده و بازیگر آمریکایی است. گومز در تگزاس به دنیا آمد و بزرگ شد. او فعالیت بازیگری خود را با حضور در مجموعهٔ تلویزیونی کودکانه بارنی و دوستان (۲۰۰۲–۲۰۰۴) آغاز کرد. گومز در دوران نوجوانی برای بازی در نقش الکس روسو در مجموعهٔ تلویزیونی جادوگران محله ویورلی (۲۰۰۷–۲۰۱۲) از شبکهٔ دیزنی به شهرت رسید.

سلنا گومز بلاخره درباره ی بیماری اش حرف زد

گومز در کنار فعالیت تلویزیونی، در چندین فیلم از جمله یک داستان سیندرلایی دیگر (۲۰۰۸)، برنامه حفاظت از پرنسس (۲۰۰۹)، جادوگران محله ویورلی: فیلم (۲۰۰۹)، رامونا و بیزوس (۲۰۱۰)، مونته کارلو (۲۰۱۱)، تعطیلات بهاری (۲۰۱۲)، گریز (۲۰۱۳)، اصول مراقبت (۲۰۱۶) و مرده‌ها نمی‌میرند (۲۰۱۹) نیز ظاهر شده‌است. او در فیلم یک روز بارانی در نیویورک (۲۰۱۹) ساختهٔ وودی آلن و مجموعهٔ تنها کشتار درون ساختمان (۲۰۲۱) ایفای نقش کرده‌است و گویندگی نقش میوس در فرنچایز هتل ترانسیلوانیا (۲۰۱۲–اکنون) را نیز بر عهده داشته‌است.

سلنا گومز بلاخره درباره ی بیماری اش حرف زد



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم عروسی زن دو شوهره همه را ناراحت کرد ! / کجا داریم می ریم !؟