داکوتا جانسون در کنار پدر ناتنی و معروف تر از خودش!


داکوتا جانسون در کنار پدر ناتنی و معروف تر از خودش!

داکوتا جانسون که دختر بازیگران دان جانسون و ملانی گریفیث است بعد از طلاق مادرش و ازدواج مجدد مادرش با آنتونیو باندراس او نیز پدر خوانده داکوتا جانسون شد و در بسیاری از مراسم این دو را در کنار هم می توانید ببینید.

جانسون در آستین، تگزاس متولد شد. او دختر بازیگران دان جانسون و ملانی گریفیث است. از طرف مادری، او نوه مدیر تبلیغاتی و بازیگر سابق، پیتر گریفیث و بازیگر برنده گلدن گلوب، تیپی هدرن و خواهرزاده ناتنی تریسی گریفیث بازیگر است. پدرخوانده سابقش آنتونیو باندراس است. او شش خواهر و برادر ناتنی دارد: چهارتا از سمت پدری و دوتا از سمت مادری.

داکوتا جانسون/آنتونیو باندراس

بازیگر نسل سوم هالیوود، داکوتا جانسون، به مدرسه اسپن در کولورادو رفت. بعداً برای سال اول دبیرستان به مدرسه سانتا کاتالینا در کالیفرنیا رفت تا اینکه به مدرسه نیورودز در کالیفرنیا منتقل شد. او در کودکی به رقص علاقه‌مند بود. در ۱۲ سالگی بعد از حضور در مجله مد نوجوانان به مدلینگ علاقه‌مند شد.

داکوتا جانسون/آنتونیو باندراس

در ژوئن ۲۰۱۴، باندراس و گریفیث در بیانیه‌ای قصد طلاق خود را «به شیوه‌ای عاشقانه و دوستانه» اعلام کردند.طبق دادخواستی که در دادگاه عالی لس آنجلس ارائه شده‌است، این زوج «اختلافات آشتی ناپذیری» داشتند که منجر به جدایی آنها شد. طلاق در دسامبر ۲۰۱۵ رسمی شد،اما با این وجود باندراس و گریفیث همچنان دوستان صمیمی هستند. داکوتا جانسون، دختر ناتنی سابق او، گفته‌است که باندراس را بخشی از خانواده خود می‌داند که او را «پدر پاداش» خطاب می‌کند.

داکوتا جانسون/آنتونیو باندراس



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شباهت باورنکردنی خواهر و برادر دوآ لیپا به یکدیگر!