صعود شیرین بلندقامتان گل‌ گهر سیرجان به لیگ‌ برتر والیبال


صعود شیرین بلندقامتان گل‌ گهر سیرجان به لیگ‌ برتر والیبال

 والیبالیست های گل‌ گهر سیرجان توانستند با کسب دومین برد پیاپی مقابل تیم دخانیات تهران، ضمن صعود به دیدار پایانی لیگ دسته‌ اول والیبال کشور، به لیگ‌ برتر والیبال صعود کنند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ والیبالیست های جوان گل‌ گهر سیرجان با کسب دومین برد پیاپی مقابل دخانیات تهران، ضمن صعود به دیدار پایانی لیگ دسته‌ اول والیبال کشور، موفق شدند به لیگ‌ برتر والیبال صعود کنند.

مسابقه دوم از مسابقات نیمه نهایی لیگ دسته اول والیبال ایران که بین تیم‌های گل‌گهر سیرجان و دخانیات تهران برگزار شد، با شکست تیم دخانیات تهران و صعود گل‌گهر به لیگ برتر والیبال همراه بود.

با پایان یافتن مسابقه‌ ای حساس در لیگ دسته اول والیبال دیگر تیم صعودکننده به لیگ برتر کشور مشخص شد و گل‌ گهر سیرجان با اقتدار و شایستگی تمام، بار دیگر و پس از سال‌ ها به بالاترین سطح لیگ والیبال ایران صعود کرد تا همانند تیم فوتبال این باشگاه یک مدعی دیگر نیز در لیگ برتر والیبال ظهور کند.

شاگردان محمدرضا دامغانی در یک بازی زیبا، هماهنگ و تکنیکی توانستند حریف قدرتمند و خوب خود یعنی تیم ریشه‌ دار و قدیمی دخانیات تهران را با نتیجه ۳ بر یک شکست داده تا دیگر تیم صعودکننده به لیگ برتر والیبال پس از چادرملو یزد باشند.

این اتفاق بزرگ و شیرین در حالی رخ داد که ٨٠ درصد ترکیب تیم گل‌ گهر با هدایت محمدرضا دامغانی را جوانان بومی سیرجان شکل می‌دادند که در کنار دیگر بازیکنان شایسته این تیم، توانستند با اقتدار به لیگ‌ برتر والیبال ایران صعود کرده و فصل جدیدی را برای ورزش سیرجان رقم بزنند.

با توجه به اینکه تیم فولاد سیرجان ایرانیان، نماینده شهرستان سیرجان هم در لیگ برتر والیبال حضور دارد، در فصل آینده لیگ شاهد حضور ۲ تیم از شهرستان سیرجان در لیگ برتر والیبال کشور خواهیم بود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اعتراف ملی‌پوش والیبال: چوب اشتباهات فردی را خوردیم