بازیگر نقش معروف سالوادور در کنار همسر دومش!


بازیگر نقش معروف سالوادور در کنار همسر دومش!

ماریو سیمارو بازیگر کوبایی است و قطعا او را از سریال سفری دیگر در نقش سالوادور به خاطر دارید در این مطلب او را در کنار همسر دومش ببینید.

سیمارو از کوبا به مکزیکو سیتی سفر کرد تا رویای دیرینه خود برای بازیگری را تحقق بخشد و توسط استادان مختلف مورد بررسی قرار گرفت و پس از فارغ‌التحصیلی در رشته تئاتر به سراغ گرفتن نقش آمد.او با بازی در رومئو و ژولیت شناخته شد و پیشنهادهای مختلفی از آرژانتین، ونزوئلا و کلمبیا بسوی او روانه شدند. او بزودی برای بازی در سریال موفق سفری دیگر دعوت شد که در آن بسیار خوش درخشید.او دارای یک خواهر به نام ماریا سیمارو و سه سگ و یک گربه می‌باشد!

ماریو سیمارو/سریال سفری دیگر

شایعات مختلفی در مورد زندگی عاشقانه ماریو وجود داشت، و او به صورت عاشقانه با بازیگران زن اسپانیایی و دیگر افراد مشهور مرتبط بود، با این حال، او در مورد روابط خود صحبتی نکرده است.

ماریو سیمارو/سریال سفری دیگر

معروف است که از سال 1999 تا 2006 با بازیگر ونزوئلایی ناتالیا استریگنارد ازدواج کرد، سپس پس از طلاق آنها با ونسا ویللا بازیگر مکزیکی در ارتباط بود و داستان عشق آنها از سال 2008 تا 2013 به طول انجامید.پس از جدایی ماریو از ونسا، ماریو با زوریا وگا، بازیگر مکزیکی نیز در ارتباط بود، با این حال، این داستان عشق زیاد طول نکشید.

ماریو سیمارو/سریال سفری دیگر

او بازی در سریال سفری دیگر به همراه آندرس گارسیا و لورنا روخاس که از شبکه فارسی زبان فارسی ۱ پخش شد و مجموعه تلویزیونی تاوان که از شبکه زمزمه پخش می‌شود شناخته شده‌است.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر/ خانه لوکس و 4 هزار میلیاردی لیونل مسی در میامی!