بازیگران سریال یک پری به همراه بیوگرافی و عکس


سریال ترکی یک پری داستان جذاب دختری از خانواده فقیر را روایت می کند که به دلیل چشیدن طعم تلخ تحقیر و ناکامی همیشه آرزوی ثروتمند شدن را دارد، و وقتی آرزویش با پیدا کردن مقدار زیادی پول به واقعیت می پیوندد، داستان تازه شروع می شود. حتما برای بسیاری از شما جالب است که با بازیگران سریال یک پری آشنا شوید، پس با ماه همراه شوید.

یک پری و یا داستان یک پری نام سریالی ترکی محصول ۲۰۲۲ است که راوی داستان یک پرستار کودک به نام زینب می باشد. پدر زینب بیکار و به شرط بستن در رقابت های اسب سواری رغبت دارد، زینب در طول زندگی سخت و بی پول خود مدام تحقیر گردیده و همیشه آرزویش پولدار شدن بوده است، در روز تولدش آرزوی وی مستجاب می شود و مقدار بسیاری پول می باید که ماجرا تازه شروع می شود. و اما اگر علاقه مند به آشنایی با بازیگران سریال یک پری هستید، ما را تا انتهای مطلب همراهی نمایید.

مرور خلاصه داستان سریال یک پری و بازیگرهای آن

مروری کوتاه بر بیوگرافی بازیگران سریال یک پری +عکس

سریال یک پری سریال ترکیه ای ساخته شده در سال ۲۰۲۲ است که فیلنامه نویسی آن را دنیز آکچای انجام داده و هنرپیشگان آلینا بز، تارک امیر تکین، هازال فیلیز کوچوکوسه، مصطفی مرت کوچ، نازان کسال، تولین اجه، موفید کایاکان، دنیز اوگور، باران بولوکباشی، کادیر چرمیک، کنان آتالای، بیلگه آیدوگموس، ملیح کاردک، بوکت گولبایاز، علی آکسوز، ولکان اوزلر، مروه افلاز، گوزده دورو، سنر ساواش در این سریال نقش آفرینی می کنند. در ادامه شما را با بازیگران سریال یک پری آشنا می کنیم.

آشنایی با نقش آفرینان سریال ترکی یک پری

تارک امیر تکین

وی در پانزدهم ماه ژوئن سال ۱۹۹۷ در کشور ترکیه به دنیا آمده که از فعالان عرصه بازیگری می باشد. آغاز بازیگری او به سال ۲۰۲۰ با بازی در مجموعه «قیام عثمان» بازمی گردد. تارک امیر تکین دارای ۱۸۴ سانتیمتر قد است که غیر از هنرپیشگی از موسیقی و خوانندگی به طور آماتور نیز خوشش می آید. این بازیگر ترکی به خاطر نقش آفرینی در سریال «بی صداقت» مشهور گردید.

بازیگران سریال یک پری+ بیوگرافی و عکس

آلینا بز

آلینا بز زاده چهاردهم ماه ژوئن سال ۱۹۹۸ در روسیه است که در عرصه مدلینگ و بازیگری فعالیت می کند. او تحصیلکرده رشته تئاتر از دانشگاه دولتی کدیر ایالات متحده است که با بازی در مجموعه تلویزیونی «پرستار» قدم در عرصه بازیگری گذاشت و با بازی در سریالی به اسم «گوزل» نیز مشهور گردید. او به بازی طوبی بیوک اوستون و کیوانچ تاتلیتوغ علاقه دارد.

بازیگران سریال یک پری با بیوگرافی و عکس

تولین اجه

تولین اجه به نام کامل تولین اجه یازکان هنرپیشه ترکی زاده بیست و هشتم ماه فوریه سال ۱۹۹۱ می باشد، او تحصیلات خود را در رشته هنرهای نمایشی در دانشگاه بیکنت به پایان برده و در ۲۰۱۴ با بازی در سریالی به اسم «انتقام مارها» برای اولین بار مقابل دوربین قرار گرفت. و به خاطر نقش آفرینی در مجموعه تلویزیونی «Stiletto Vendetta» مورد توجه قرار گرفت.

مرور خلاصه داستان سریال یک پری و بازیگرهای آن

نازان کسال

نازال کسال هنرپیشه تلویزیون و سینمای ترکیه می باشد که در بیست و هشتم ماه مارس سال ۱۹۶۹ به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل رشته بازیگری بوده که فعالیت هنری خود به عنوان بازیگر ار وقتی بیست و شش ساله بوده و با بازی در مجموعه تلویزیونی «سوپر بابا» شروع نمود. اما با ایفای نقش در سریال فضیلت خانم و دخترانش مورد توجه قرار گرفته و مشهور گردید. خانم بازیگر دارای ۱۶۲ سانتی متر قد است و در سال ۲۰۰۵ با ارجان کسال هنرپیشه و دکتر ازدواج نمود که صاحب فرزندی پسر شدند.

معرفی بازیگران سریال یک پری محصول ترکیه

هازال فیلیز کوچوکوسه

هازال بازیگر ترکیه ای در نهم ماه فوریه سال ۱۹۹۸ به دنیا آمده است، او فارغ التحصیل رشته شیمی از دانشگاه آنکارا بوده که نخستین بار در سن بیست و یک سالگی با نقش آفرینی در سریالی به اسم «ستاره دریایی» قدم در عرصه بازیگری گذاشت و با بازی در سریال «عشق بی پایان» با نقش زینب مشهور گردید. در ۲۰۱۴ با هنرپیشه و مدل ترکی ازدواج نمود که متاسفانه عمر این ازدواج تنها چهار سال بود.

بازیگران مجموعه تلویزیونی یک پری

موفیت کایاکان

موفیت و یا موفید کایاکان هنرپیشه ترکی زاده هفدهم ماه ژانویه سال ۱۹۵۹ می باشد که تحصیلکرده رشته مهندسی صنعتی از دانشگاه آدانا چوکوروا است. وی در ۲۰۰۳ برای نخستین بار با دوربین سریال «متشکرم» به دنیای بازیگری قدم گذاشت و به خاطر بازی در سریالی به اسم «گودال» به شهرت دست یافت. وی مدت ها است که ازدواج کرده و از این ازدواج صاحب ۲ فرزند است.

بازیگران مجموعه تلویزیونی یک پری

مصطفی مرت کوچ

مصطفی مرت کوچ یکی دیگر از بازیگران سریال یک پری است که زاده نوزدهم ماه آوریل سال ۱۹۹۴ در ترکیه می باشد. او مدرک گرفته رشته علوم سیاسی از دانشگاه آتیلیم آنکارا است که نخستین بار وقتی بیست ساله بود با بازی در فیلم «Kolpaçino 3. Devre» به دنیای هنر بازیگری پیوست و با رفتن جلوی دوربین سریال تپه های شاهین بود که مشهور شد. او دارای ۱۸۳ سانتیمتر است.

آشنایی با هنرپیشگان سریال یک پری

علی آکسوز

آقای اکسوز از دیگر بازیگران سریال یک پری زاده سال ۱۹۷۸ در کشور ترکیه می باشد. والدین او هر دو دکتر بوده که به همین خاطر در بیتلیس تولد یافته و در همین شهر هم تحصیل نمود. وی نخستین بار در ۲۰۰۳ در آگهی تبلیغاتی به طور رسمی قدم در عرصه بازیگری نهاد و با بازی در سریال یک پری بود که مشهور گردید.

باران بولوک باشی

این هنرمند ترکیه ای در یکم ماه می سال ۱۹۹۴ در کشور ترکیه به دنیا آمده است. نخستین فعالیت هنری وی در ۲۰۱۷ با بازی در سریالی به اسم «آدی افسانه» هنرپیشگی را آغاز نمود و با بازی در مجموعه تلویزیونی «یک پری» مشهور گردید. وی دارای ۱۷۵ سانتیمتر است.

مرور خلاصه داستان سریال یک پری و بازیگرهای آن

دنیز اوگور

دنیز اوگور از بازیگران ترکی که علاوه بر بازیگری به فیلنامه نویسی، رمان و متن نویسی، و ترانه سرایی نیز مشغول می باشد. او زاده هفدهم ماه اکتبر سال ۱۹۷۳ در کشور ترکیه و فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه استانبول است. وی وقتی بیست ساله بود کار هنرپیشگی خود را با بازی در سریالی به اسم « خانه تابستانی» شروع نموده و با بازی در سریالی به اسم «فریحا» پله های پیشرفت و شهرت را طی کرد. جالب است بدانید دنیز دارای ۱۷۷ سانتیمتر قد و در زندگی شخصی خود ۴ ازدواج ناموفق دارد.

معرفی بازیگران سریال یک پری

کادیر چرمیک

کادیر زاده بیست و یکم ماه ژوئیه سال ۱۹۹۷ از هنرپیشگان ترکی می باشد که تحصیلات خود را در هنرستان دولتی دانشگاه آنادولوی اسکی شهیر به پایان رسانده است. اولین تجربه بازیگری او در ۲۰۰۱ و با بازی در سریال «Yılan Hikayesi» رقم خورده است که با نقش آفرینی در فیلم سینمایی «ساحت اروپا» مشهور گردیده است.

آشنایی با نقش آفرینان سریال ترکی یک پری

کنان آتالای

کنان آتالای بازیگر ترکی، زاده پانزدهم ماه نوامبر سال ۱۹۹۰ است که در سریال یک پری نیز ایفای نقش می کند. کنان کار هنری اش را با رفتن به روی صحنه شروع نمود و با بازی در فیلم سینمایی «چانلاک» مشهور شد که به خاطر این نقش آفرینی خود توانست عنوان برترین بازیگر زن در این فیلم را به خود اختصاص دهد.

بازیگران سریال یک پری با بیوگرافی و عکس

ملیح کاردک

ملیح کاردک از بازیگران سریال یک پری است که در سال ۱۹۵۹ به دنیا آمده است. او دارای مدرک تحصیلی دیپلم است نخستین تجربه بازیگری خود را با دوربین سینما و با بازی در فیلم سینمایی «اسکیا» به دست آورده است، اما با بازی در سریالی به اسم «کاردایی» مورد توجه قرار گرفته است. وی دارای ۱۷۰ سانتی متر قد می باشد.

مرور خلاصه داستان سریال یک پری و بازیگرهای آن

بوکت گولبایاز

بوکت هنرپیشه ترکی تولد یافته سال ۱۹۹۰ و تحصیلکرده رشته بازیگری است. او اولین بار در ۲۰۱۷ و در سریالی به اسم «۵iveSenses» شروع به فعالیت در عرصه بازیگری نمود، او با بازی در سریالی به اسم «زن» مشهور گردید.

آشنایی با هنرپیشگان سریال یک پری

بیلگه آیدوگموس

بیلگه آیدوگموس هنرپیشه ترکیه ای، در سال ۱۹۹۶ به دنیا آمده است، او تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه استانبول به پایان برده و کار هنری خود را به عنوان بازیگر در ۲۰۱۷ و با بازی در سریالی به اسم «Destan» استارت زد.

معرفی بازیگران سریال یک پری

در این مطلب شما همراهان عزیز آرگایی را با بازیگران سریال یک پری آشنا کردیم. چنانچه علاقه مند به آشنایی با بازیگران سریال چشم چران عمارت و بازیگران سریال ترکی تردید می توانید به لینک ها مراجعه نمایید.

منبع : آرگا

برچسب :

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بیوگرافی و عکس های سروش صحت و سارا سالار همسرش