زوج کلاهبردار دستگیر شدند


زوج کلاهبردار دستگیر شدند

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: زوجی که ۴۰ نفر از شهروندان را فریب داده و مبلغ ۵۰۰ میلیارد کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

سردار کیومرث عزیزی ظهر امروز چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در پی پرونده واصله به پلیس امنیت شهرستان پاکدشت و شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آن ها جهت مشارکت در کارگاه تولید پارچه ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی ها و انجام اقدامات پلیسی مشخص شد زوجی با دایر کردن کارگاه تولیدی پارچه تعدادی از شهروندان را فریب داده و با اخذ مبالغی سنگین جهت مشارکت در کارگاه از آن ها کلاهبرداری کرده اند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران افزود: مأموران پلیس امنیت طی هماهنگی قضائی و انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهمان را در یکی از شهرستان های استان مرکزی شناسایی و آنان را طی عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

عزیزی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند ، از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس ، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...