انشا در مورد جشن خودکار و خداحافظی از مداد کلاس سوم ابتدایی


انشا در مورد جشن خودکار و خداحافظی از مداد کلاس سوم ابتدایی

جشن خودکار یکی از جشن‌هایی است که سوم ابتدایی برگزار می‌شود. اگر بدنیال انشایی درباره جشن خودکار هستید با ما در دلگرم همراه شوید .

انشا در مورد جشن خودکار

یکی از جشن‌های پرهیجانی که در اواسط سال مقطع سوم ابتدایی با همکاری اولیا و مربیان برای دانش آموزان برگزار می‌شود، جشن خودکار نامیده می‌شود.

برگزاری این جشن بیانگر سلام کردن به خودکار و خداحافظی از مداد است. چون دانش آموزان از اول ابتدایی تا مقطع سوم دبستان از مداد استفاده می‌کنند تا به‌راحتی اشتباهات را پاک کنند.

اما در مقطع سوم دبستان با خودکار و محدودیت‌های آن آشنا می‌شوند تا پیشرفت خوبی در استفاده از آن داشته باشند.

این حرکت خلاقانه باعث می‌شود تا دانش آموزان یک تجربه جدید که نوشتن با خودکار است را، در زندگی خود کسب کنند.

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید این تجربه کوچک، موجب محکم و استوار شدن دانش آموزان در علم آموزی می‌شود.

آن‌ها معمولا با دانستن این اصل مهم می‌توانند در زندگی بیاموزند که هر اشتباهی مثل مداد نیست که به‌راحتی پاک شود و در این سن و سال، اشتباهات رنگ جدی‌تری دارند.

انشا درباره جشن خودکار

روز دوشنبه و سه شنبه 17 و 18 دی ماه 97، در مدرسه ی ما جشن خودکار برپا بود.

دانش آموزان دختر و پسر کلاس سوم مدرسه بین الملل مهرتابان با برپایی جشن خودکار نوشتن مشق و تکالیف درسی خود را با استفاده از خودکارآغاز کردند.

چه حس خوبی است کودکان کوچک ما که مدام مداد و پاک کن را کنار هم استفاده می کردند اکنون با اعتماد به نفس می نویسند عزیزانم بزرگ شده اند، باید یاد بگیرند هم در زندگی و هم در انجام تکالیفشان کمتر اشتباه کنند.

کیک خوشمزه ای که شکل خودکارروی آن طراحی شده بود، متن هایی که با سربرگ های ویژه ی این مناسبت طراحی شده بود و خودکارهای زیبایی که به بچه ها هدیه شد همه و همه این روز را به یادماندنی تر کردند.

معلم ها یکی یکی آمدند و به شکوفه های زیبای کلاسشان جشن خودکار را تبریک گفتند. خانم رشیدفرد مسئول بهداشت مدرسه نحوه نشستن صحیح در هنگام نوشتن را به بچه ها یاد دادند، بعد از آن دانش آموزان خودکار به دست گرفتند و به زبان فارسی ، انگلیسی اولین کلمات خود را با خودکار نوشتند.

حتماً در دفتر خاطرات ذهنمان حک خواهد شد روزی که اولین بار با غرور و با خودکار و بدون نیاز به پاک کن نوشتیم.

separator line

بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی

خاطره در مورد جشن خودکار کلاس سوم


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


سه نوع انشا در مورد سفرنامه