روز قدس، روز اتحاد جهان اسلام است


روز قدس، روز اتحاد جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی صالحی افزود: جا دارد از حضور با شکوه مردم که با زبان روزه در این روز نسبتا گرم در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت کردند، تشکر کنم. امروز مردم مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و صهیونیسم زدند. دادستان تهران...

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، علی صالحی افزود: جا دارد از حضور با شکوه مردم که با زبان روزه در این روز نسبتا گرم در راهپیمایی بزرگ روز قدس شرکت کردند، تشکر کنم. امروز مردم مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و صهیونیسم زدند.

روز قدس، روز جهان اسلام و اتحاد کشور‌های اسلامی است

دادستان تهران گفت:روز قدس، روز جهان اسلام و روز اتحاد کشور‌های اسلامی است که مردم ایران اسلامی با حضور خود در راهپیمایی این روز، نماد اتحاد را به سراسر جهان نشان دادند.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، روز قدس، روز صف بندی حق علیه باطل و عدل در مقابل ظلم است، گفت:مردم در روز قدس نشان می‌دهند که نژاد و مذهب در جهان اسلام معنایی ندارد و همه با یکدیگر متحد هستند تا صیونیست را از صحنه روزگار حذف کنند و در این راه ملت اسلامی و جهان اسلام با پشتیبانی ویژه خود از فلسطین، در تلاش هستند تا این غده سرطانی را از صحنه دنیا حذف کنند.

صالحی افزود: مردم امروز با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، سنگ تمام گذاشتند. پیر و جوان و زن و مرد همه آمدند. ملت ایران دارای اراده آهنین هستند و پشتیبان و حامی تمام مسلمانان جهان هستند.

وی گفت:روز قدس تنها متعلق به ملت فلسطین نیست بلکه متعلق به جهان اسلام است. به فرموده مقام معظم رهبری رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار محو و نابود خواهد شد و این امر نیز به زودی به تحقق خواهد پیوست.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


21 متهم کلان ارزی در دادگاه