آموزش رنگ ابرو با دارچین با چند روش مختلف


در واقع رنگ ابرو با دارچین از طریق روش های متعددی قابل انجام خواهد بود که شما می توانید با مطالعه این مقاله با تمام روش ها و همچنین عوارض ناشی از رنگ ابرو با دارچین آشنا شوید با ما همراه باشید.

به طور کلی ابروها یکی از تاثیرگذار ترین اجزای صورت در زیبایی چهره می باشند که درست رنگ کردن آن ها با تکمیل نمودن فیس شما را زیباتر خواهند کرد. همین دلیل موجب شد تا بانوان با استفاده از راهکار های خانگی رنگ ابرو به ویژه دارچین با اندکی تغییر در ابرو هایشان چهره خود را زیباتر و حتی جوان تر نمایند.

رنگ ابرو با دارچین

همانطور که می دانید چشم ها پنجره هر فردی است که انسان را با دنیای واقعی ارتباط می دهد اما ابروها ویژگی بسیار مهمی در صورت هر فرد دارد. ابروها می توانند چشم و چهره شما را تکمیل کنند و به شما نگاه جالبی بدهند که به همین خاطر بسیاری از افراد سعی دارند ابروهایی زیبا و پرپشت داشته باشند. برای این منظور از رنگ ابرو و یا مداد ابرو استفاده می کنند.

آموزش رنگ ابرو با دارچین با چند روش مختلف

گاهی اوقات شما نمی توانید با مداد ابرو رنگ دلخواه و مناسب با موهایتان را به ابرو بدهید و به همین دلیل بهتر است ابروها را رنگ کنید و برای این کار لازم است تا اصول رنگ کردن ابرو را به صورت کامل بدانید. در واقع می توانید بر اساس سلیقه خود و با در نظر گرفتن رنگ مو و پوست تان، رنگ ابرو را انتخاب نمایید و به آن شکل تازه ای بدهید.

روش های مختلف رنگ نمودن ابرو:

در ادامه سعی کرده ایم تا تمام روش های استفاده از دارجین برای رنگ را شرح دهیم که می توانید برای رنگ نمودن ابروهای خود از آن ها استفاده نمایید:

  • رنگ کردن ابرو با دارچین:

برای رنگ نمودن ابرو ها با دارچین در ابدا بایستی مقداری دارچین را با آب ترکیب نمایید و سپس با برس بر روی ابروها بکشید. دقت داشته باشید که اگر ابروهایی تیره و زبر دارید برای گرفتن آن ها بایستی وقت زیادتری اختصاص دهید.

آموزش رنگ ابرو با دارچین با چند روش مختلف

همچنین از این نکته غافل نشوید تار ابروهای برخی از افراد به اندازه ای زبر است که با رنگ نگرفتن ابرو های خود مواجه خواهید شد به همین خاطر بهتر است این افراد روش دیگری را برای رنگ کردن ابروهای خود امتحان نمایند. برای اینکه پوست اطراف ابروها رنگ نگیرد می توانید اطراف ابروها را با وازلین مقداری چرب کنید.

  • رنگ نمودن ابرو با دارچین و نرم کننده:

در این روش بایستی به مقدار مورد نیاز تان پودر دارچین و نرم کننده را با یکدیگر ترکیب نمایید. اگر از این ترکیب برای موهایتان استفاده می کنید بدیهی است که مقدار بیشتری نیاز است اما برای ابروها یک تا دو قاشق از هر کدا کفایت خواهد کرد.

در مرحله اول بایستی ابروها را بشویید و سپس آن ها را با شانه مخصوص شانه بزنید. حال می توانید ترمیب دارچین و نرم کننده را روی ابروها بمالید. سعی کنید این کار را به صورت یکدست و مرتب انجام دهید.

پس از گذشت تقریبا یک ساعت می توانید مواد را از روی ابروهایتان پام کنید. اگر برای موهای خود از این روش استفاده می کنید مواد بایستی تمام شب را روی موها باقی بماند.

آموزش رنگ ابرو با دارچین با چند روش مختلف

  • رنگ نمودن ابروها با دارچین و عسل:

بهتر است بدانید که دارچین توانایی رنگدهی بسیار بالایی دارد و در تلفیق با عسل قادر است یک رنگ قهوه ای روشن تولید کند. همچنین دارچین رنگ ابروها را عوض می کند و عسل نیز نمناکی ضروری را برای نگهداری طراوت به آن ها عطار خواهد کرد.

شما در این روش نیاز به یک قاشق غذاخوری عسل، دو قاشق غذاخوری دارچین، چند قطره آبلیمو و اندکی مرطوب کننده دارید. که بایستی تمام این مواد را با یکدیگر ترکیب نمایید و سپس مخلوط آماده شده را روی ابروها بمالید.

  • رنگ نمودن ابروها با دارچین و ماست:

یکی دیگر از ترکیب های فوق العاده تاثیرگذار برای رنگ کردن ابرو ها، استفاده از دارچین به همراه است. به این صورت که بایستی دو قاشق غذاخوری ماست را با یک قاشق غذاخوری پودر دارچین ترکیب نمایید. سپس به کمک برس ابرو یا گوش پاک کن، مواد آماده شده را روی ابروهایتان بمالید. اجازه دهید مواد ۲۰ الی ۳۰ دقیقه روی ابروها بماند و سپس با آب ولرم بشویید. با انجام این روش به تقویت ابرو هایتان کمک کرده اید و در نهایت ابروهایی روشن و بدون دکلره خواهید داشت.

آموزش رنگ ابرو با دارچین با چند روش مختلف

  • رنگ نمودن ابروها با دارچین و اکسیدان:

اگر برای اولین بار قصد رنگ کردن ابروهایتان را دارید پیشنهاد می کنیم که با به کارگیری اکسیدان ابرو، ابروهایتان را کمرنگ نمایید. در واقع اکسیدانی که برای ابروها انتخاب می شود در مقابل اکسیدان مو ضعیف تر خواهد بود. در این روش بایستی چندین دقیقه اکسیدان را روی آبروها بمالید و سپس بشویید.

پس از این می توانید پودر دارچین را روی ابروها بمالید و کمی صبر کنید تا رنگ بگیرد. برای اینکه ابروها صدمه کمتری ببینند بهتر است در این شیوه کمی نرم کننده را با دارچین ترکیب نمایید و سپس آن را روی ابروها بمالید.

عوارض ناشی از رنگ ابرو با دارچین:

توجه داشته باشید که عوارض رنگ کردن ابروها با دارچین در قیاس با ماده های غیر طبیعی و شیمیایی بسیار اندک خواهد بود. اما با این حال عوارض آن محال نیستند و مضراتی مانند آلرژی نشان دادن پوست، خارش، سوزش یا التهاب ایجاد گردد. در این مواقع بایستی سریعا و بدون درنگ ابروها را شستشو دهید.

آموزش رنگ ابرو با دارچین با چند روش مختلف

نکات مهم و قابل توجه در رنگ نمودن ابروها:

بهتر است بدانید برای رنگ کردن ابروها در خانه نیاز است تا یک سری نکات را مورد توجه قرار دهید که در ادامه به بیان آن ها پرداخته ایم:

  • پیش از شروع رنگ زدن بایستی ابتدا ابروهای خود را مرتب کنید و فرمی که مد نظرتان است را به ابروهای خود بدهید.
  • به هیچ وجه نباید اکسیدانی که برای موها استفاده می کنید را برای ابروها نیز استفاده نمایید.
  • اگر ابروهیای تیره با تار های ضخیم دارید ممکن است مواد طبیعی خیلی دیر روی ابروها تاثیر بگذارد. به همین خاطر برخی از افراد برا روشن کردن ابروهای خود از مواد دکلره استفاده می کنند.
  • به خاطر داشته باشید که روشن کردن ابروهای تیره بسیار سخت تر از تیره کردن ابروهای روشن است.
  • موقع رنگ کردن ابروها مراقب باشید تا مواد به ویژه اکسیدان به داخل چشم هایتان نرود.
  • همیشه رنگ ابروهای تان را یک الی دو درجه روشن تر از رنگ موهایتان انتخاب نمایید. همچنین رنگ ابرویی که انتخاب می کنی بایستی متناسب با رنگ پوست تان باشد.

منبع : آرگا

برچسب :

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غوغای چهره آدم و حوا با هوش مصنوعی در جهان/ شباهت حوا به تیلور سوئیفت ! + عکس ها