تست شتاب ریمک نورا برقی با سرعت فراتر از 340 کیلومتر در ساعت


تست شتاب ریمک نورا برقی با سرعت فراتر از 340 کیلومتر در ساعت

ابر خودروی برقی ریمک نورا به عنوان یکی از سریع‌ترین چهار چرخ های دنیا راهی اتوبان شده تا توانایی‌های سرعت و شتاب خود را به نمایش بگذارد. این خودرو در رسیدن به سرعت فراتر از ۳۴۰ کیلومتر در ساعت مشکلی ندارد. در حال حاضر نورا جزو سریع‌ترین...

ابر خودروی برقی ریمک نورا به عنوان یکی از سریع‌ترین چهار چرخ های دنیا راهی اتوبان شده تا توانایی‌های سرعت و شتاب خود را به نمایش بگذارد. این خودرو در رسیدن به سرعت فراتر از ۳۴۰ کیلومتر در ساعت مشکلی ندارد.

در حال حاضر نورا جزو سریع‌ترین خودروهای دنیاست اما رانندگی پرسرعت با این خودرو در دنیای واقعی چه حسی خواهد داشت؟ کانال اتومان تی وی پشت فرمان این خودرو نشسته تا تست سرعت و شتاب آن در بخش‌های بدون محدودیت سرعت از اتوبان‌های آلمان را داشته باشد و همان‌طور که انتظار داریم اتفاق شگفت‌انگیزی رخ داده است.

ریمک نورا

راننده این خودرو تلاش داشته صفر تا ۱۰۰ و ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ریمک نورا برقی را ثبت کند. این ابر خودروی بدون آلایندگی به راحتی چنین کاری را انجام داده و سریع‌ترین شتاب گیری با زمان ۲.۸ ثانیه به ثبت رسیده است. در یک فرصت دیگر راننده به دنبال ثبت حداکثر سرعت خودروی موردبحث بوده و بالاترین سرعتی که روی سرعت‌سنج به نمایش درآمده سرعت ۳۴۸ کیلومتر در ساعت بوده است. البته دستگاه ریس باکس بکار رفته در ویدئو عدد ۳۳۰.۸ کیلومتر در ساعت را نشان می‌دهد که درهرصورت عملکردی فوق‌العاده برای یک خودرو در معابر عمومی خواهد بود.

ریمک نورا

اگرچه چنین ارقامی برای نورا دیوانه کننده به نظر می‌رسد اما تمامی توانایی‌های آن را به نمایش نمی‌گذارند. در واقع یک ریمک نورا دیگر توانسته بود سرعت ۴۱۲ کیلومتر در ساعت را ثبت کند و به‌صورت رسمی سریع‌ترین خودروی برقی دنیا لقب بگیرد. راننده این خودرو میرو زرنسویچ راننده تست و توسعه رسمی ریمک بوده است. البته باید گفت نورا برای ثبت رکوردهای سرعت توسعه نیافته و از لاستیک‌های جاده‌ای میشلن کاپ ۲R استفاده می‌کند. هرچند یکی از مهندسان میشلن این خودرو را قبل از تست بررسی کرده بود.

در همین ارتباط بخوانید:

شایان ذکر است نسخه‌های تولیدی نورا حداکثر سرعت محدود شده ۳۵۲ کیلومتر در ساعت دارند اما مدل حاضر در رکوردگیری ریمک حالت سقف سرعت فعال شده داشت. البته مشتریان نیز می‌توانند در رویدادهای خاص و با هماهنگی تیم ریمک نسبت به فعال‌سازی حالت یاد شده اقدام کنند. به عنوان سخن پایانی باید گفت نورا تست‌ شده در سال قبل به دستگاه ریس لوجیک وی باکس مجهز بود تا داده‌های سرعت دقیق را ثبت کند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قدرت‌نمایی بی ام و M5 E60 ده سیلندر در اتوبان!