حرف های عجیب “ایرج قادری” در متن توبه نامه اش بعد انقلاب


ایرج قادری بازیگر سرشناس سینمای قبل انقلاب که در سالهای پیش کارگردانی انجام میداد بعد انقلاب متن توبه نامه ای را منتشر کرد. به گزارش وقت صبح به نقل از ویستا؛ ایرج قادری بازیگر سرشناس سینمای قبل انقلاب که در سالهای پیش کارگردانی انجام...

ایرج قادری بازیگر سرشناس سینمای قبل انقلاب که در سالهای پیش کارگردانی انجام میداد بعد انقلاب متن توبه نامه ای را منتشر کرد.

به گزارش وقت صبح به نقل از ویستا؛ ایرج قادری بازیگر سرشناس سینمای قبل انقلاب که در سالهای پیش کارگردانی انجام میداد بعد انقلاب متن توبه نامه ای را منتشر کرد که باعث تعجب همه شد.

ایرج قادری بازیگر سرشناس سینمای قبل انقلاب که در سالهای پیش کارگردانی انجام میداد بعد انقلاب متن توبه نامه ای را منتشر کرد که باعث تعجب همه شد.

متن توبه نامه ایرج قادری

بدینوسیله به اطلاع ملت شریف میرساند نظر به اینکه در دوران 21 سال فعالیت سینمائی خود قبل از انقلاب اسلامی در ساختن تعدادی از فیلمهایم در رابطه با درگیریهای شدید مالی حاکی از فیلمسازی شخصی و دربدری بمدت 14 سال و برخوردهای جنون آمیز در مقابل طلبکارها و در نتیجه گرفتار شدن در چنگ نزول خواران و فشار بیش از حد و بالاخره چهارچوب های قراردادی بی معنی و سلیقه و خواستهای تحمیلی تهیه و دستگاه در جو حاکم ناچارد ر مسری غلط قرار گرفته بودم .

لذا اکنون با توبه بدرگاه خداوند متعال و همچنین تشکر از تک تک مردم و تشکر از بخشش و گذشت هموطنان عزیز و پر مهر به امید خدای بخشنده و متعال آمادگی خود را در راه خدمت به اسلام و ملت مسلمان ایران در جوی سالم اعلام میکنم.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ حرکت خطرناک آرام جعفری؛ دوچرخه سواری میان دریاچه و آسمان