362 نفر در خراسان جنوبی همزمان با شب های قدر خون اهدا کردند


362 نفر در خراسان جنوبی همزمان با شب های قدر خون اهدا کردند

مهدی‌زاده گفت: در شب‌های پر فضیلت قدر، تعداد ۳۶۲ نفر از مراجعه کنندگان به مراکز خون گیری در خراسان جنوبی، موفق به اهدای خون شده‌اند که از این تعداد ۱۹ نفر خانم و ۳۴۳ مرد هستند.

کامبیز مهدی‌زاده -مدیرکل انتقال خون خراسان‌جنوبی- در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اجرای چهارمین پویش «مهر سرخ» همزمان با ماه مبارک رمضان در خراسان جنوبی خبر داد.

وی با بیان اینکه این پویش هر شب بعد از افطار در پایگاه‌های انتقال خون استان اجرا می‌شود، افزود: در ایام ماه مبارک رمضان 422 نفر برای اهدای خون در لیالی قدر به مراکز خونگیری مراجعه کرده اند.

مهدی‌زاده گفت: در این شب‌های پر فضیلت تعداد 362 نفر از مراجعه کنندگان موفق به اهدای خون شده‌اند که از این تعداد 19 نفر خانم و 343 مرد هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین مراجعه کنندگان جهت اهدای خون در شب های قدر با 285 نفر مربوط به شهرستان بیرجند است، ادامه داد: در شهرستان طبس 60 نفر، قاین 43 نفر و شهرستان فردوس 34 برای اهدای خون مراجعه کرده اند که در شهرستان بیرجند 24 تفر، طبس 49 نفر، قاین 39 نفر و در شهرستان فردوس تعداد 32 نفر موفق به اهدای خون شده اند.

مدیرکل انتقال خون خراسان‌جنوبی تصریح کرد: بازه سنی اهداکنندگان خون از 18 تا 60 سال است و اهداکنندگان مستمر حداکثر تا 65 سالگی می‌توانند برای اهداء خون مراجعه کنند.

پایان پیام/575


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

آواز ماندگار؛ تمرین آواز استاد محمدرضا شجریان با همایون در 9 سالگی/ بنازم به این صدا ک...