تصویر جدیدی از گوشی شیائومی 14 پرو لو رفت


تصویر جدیدی از گوشی شیائومی 14 پرو لو رفت

اخیراً رندرهای لو رفته از گوشی هوشمند شیائومی 14 پرو منتشر شده است که نگاهی اجمالی به طراحی و ویژگی های پرچمدار بعدی شیائومی دارد. تصاویر فاش شده نشان می‌دهند که شیائومی 14 پرو تا حد زیادی همان زبان طراحی نسل قبلی خود را حفظ خواهد کرد و شباهت...

اخیراً رندرهای لو رفته از گوشی هوشمند شیائومی 14 پرو منتشر شده است که نگاهی اجمالی به طراحی و ویژگی های پرچمدار بعدی شیائومی دارد. تصاویر فاش شده نشان می‌دهند که شیائومی 14 پرو تا حد زیادی همان زبان طراحی نسل قبلی خود را حفظ خواهد کرد و شباهت بسیاری به گوشی شیائومی 13 پرو خواهد داشت. در ادامه این خبر شهر سخت افزار به بررسی تصاویر منتشر شده از گوشی Xiaomi 14 Pro می‌پردازیم.

افشاگری که رندرهای جدید شیائومی 14 پرو را منتشر کرده است، پیش از این، به طور دقیق تصاویر گوشی Xiaomi 13 Ultra را فاش کرده بود. وی در افشاگری قبلی خود دقت 90 درصدی داشت و فقط تصاویر وی فقط در برخی قسمت‌های جزئی با محصول اصلی شیائومی تفاوت داشت.

رندرهای منتشر شده یک ماژول دوربین مربعی در پشت دستگاه را به نمایش می‌گذارند که شامل سه دوربین از جمله یک لنز تله فوتو پریسکوپی است. در حالی که طراحی پنل پشتی تا حد زیادی نسبت به نسل قبل بدون تغییر باقی مانده است، طبق افشاگری‌های پیشین، جلوی گوشی شیائومی 14 پرو دستخوش تغییرات قابل توجهی خواهد بود.

مشخصات شیائومی 14 پرو

به نقل از وب‌سایت Gizmochina، این گوشی دارای حاشیه‌های باریک با لبه‌های کمی خمیده است. انحنای 2.5D محدود به حاشیه‌های سیاه صفحه نمایش خواهد بود و اطمینان حاصل می‌کند که بر کیفیت نمایشگر تأثیر نمی‌گذارد. طبق اطلاعات فاش شده قبلی، سری گوشی‌های شیائومی 14 دارای یک مدل با صفحه نمایش تخت نیز خواهد بود.

از این رو می‌توان گفت نسخه‌های پرچمدار این گوشی‌ها دارای صفحه نمایش خمیده خواهد بود در حالی که مدل پایه‌ی شیائومی 14 احتمالاً به صفحه نمایش تخت مجهز است.

یکی از نکات برجسته شیائومی 14 پرو، حضور چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 (Snapdrago 8 Gen 3) خواهد بود. این چیپست که انتظار می‌رود در ماه اکتبر توسط کوالکام عرضه شود، نوید عملکرد و بهره‌وری انرژی بهتری را می‌دهد و زمینه را برای تجربه کاربری یکپارچه فراهم کند.

تصاویر گوشی شیائومی 14 پرو

مانند سال‌های قبل، شیائومی از الگوی «عرضه در ماه نوامبر» برای دستگاه های پرچمدار خود پیروی می‌کند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که سری گوشی‌های Xiaomi 14 (از جمله Xiaomi 14 Pro) برای اولین بار در ماه نوامبر (آبان ماه 1402) به طور رسمی در بازارهای جهانی عرضه شوند.

در همین رابطه بخوانید:

- تصاویر و مشخصات گوشی شیائومی 14 پرو افشا شد
- مشخصات گوشی پرچمدار شیائومی 14 پرو فاش شد؛ با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و باتری 5000mAh
- لیست کامل گوشی‌های شیائومی که آپدیت MIUI 14 را دریافت می‌کنند

نظر شما در مورد طراحی گوشی شیائومی 14 پرو چیست؟ به نظر شما این گوشی در چه محدوده قیمتی وارد بازارهای جهانی می‌شود؟


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اطلاعیه مهم گمرک درباره فعال‌ سازی موبایل مسافری