طرز تهیه اسنک پنیر چدار خوشمزه با دستور آسان


طرز تهیه اسنک چدار که یک اسنک خوشمزه خانگی است در این بخش قرار داده شده که می توانید با طرز تهیه آن آشنا شوید.

تهیه انواعی از غذاهای فست فودی با آرگا یک کار هیجان انگیز است. شما می توانید در این بخش با طرز تهیه اسنک پنیر چدار آشنا شوید. این اسنک خوشمزه و عالی دستور تهیه بسیار ساده ای دارد.

برای داشتن انواعی از اسنک های خانگی خوشمزه می توانید در لینک همراه ما باشید. سما در لینک با طرز تهیه اسنک سوخاری و اسنک رژیمی آشنا می شوید. این اسنک ها خوشمزه و عالی هستند.

مواد اسنک پنیر چدار

مواد اولیه:

  • نان تست: ۴ تکه
  • قارچ خرد شده: ۴ عدد
  • سینه مرغ: ۱ تکه
  • فلفل دلمه ای و ذرت: به میزان لازم
  • فلفل و نمک: به میزان لازم
  • کره کاله: ۵۰ گرم
  • پنیر چدار کاله: به مقدار لازم

طرز تهیه اسنک پنیر چدار

طرز تهیه اسنک پنیر چدار:

ابتدا باید نان های تست را به صورت اریب برش دهید و تکه های نان را در کنار یکدیگر بگذارید. حالا باید سینه مرغ را درون قابلمه ای انداخته و به همراه مقداری پیاز و کمی ادویه روی حرارت بگذارید تا مزه دار شود. بعد از اینکه سینه مرغ به خوبی پخته شد، باید آن را از قابلمه خارج کرده و کمی ریش ری کنید.

۵۰ گرم از کره کاله را درون تابه انداخته و زمان دهید تا باز شود. مقداری از کره های نرم شده را روی نان های تست بمالید. این کار را می توانید با یک قاشق یا یک فرچه انجام دهید. افزودن کره به نان های تست موجب شده تا نان طعم و مزه خوبی بگیرد.

 اسنک پنیر چدار رستورانی

حالا در این مرحله نوبت به چیدن مواد خوشمزه اسندویچ می رسد. برای این منظور باید یک لایه از مرغ های ریش ریش شده را روی ساندویچ ها بریزید. مقداری قارچ اسلایس شده و ذرت را هم روی مرغ ها ریخته و در نهایت کمی فلفل دلمه ای نگینی شده و فلفل و نمک اضافه کنید.

با استفاده از یک ورق پنیر چدار روی مواد را گرفته و حالا با استفاده از نان تست کره ای می توانید، روی مواد را بپوشانید. حالا در این مرحله از طرز تهیه اسنک چدار باید اسنک ها را درون ساندویچ ساز قرار دهید. بعد از گریل شدن اسنک ها باید چند دقیقه ای صبر کنید.

این اسنک یک میان وعده بسیار عالی و فوق العاده برای شما می باشد. شما می توانید این اسنک عالی و خوشمزه هم را با یک وعده غذایی عالی در نظر بگیرید. در صورتی که ساندویچ ساز ندارید، می توانید از یک ماهیتابه هم برای سرخ کردن اسنک های خود استفاده کنید.

دستور تهیه اسنک پنیر چدار

شما می توانید این اسنک را با استفاده از یک سس فوق العاده هم سرو کنید. سس های دستی و خانگی نیز برای اسنک فوق العاده هستند. افزودن سس کچاپ و خردل هم برای این اسنک عالی است. شما در صورت دلخواه می توانید این اسنک را با ترکیب گوشت چرخی یا گوشت ریش ریش شده هم تهیه کنید.

اگر می خواهید یک مینی پیتزای عالی داشته باشید روی این مواد را پنیر پیتزا ریخته و بدون اینکه لایه دیگر تست ها را روی مواد بگذارید، آن را درون فر قرار داده و زمان دهید تا گریل شود. این اسنک و مینی پیتزها برای دورهمی های شما یک گزینه عالی است.

منبع : آرگا

برچسب : انواع اسنک

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

طرز تهیه پای گوشت و سیب زمینی ساده و لذیذ