ازدواج آقای بازیگر جوان با همسر سابق ایلان ماسک!


توماس برودی سنگستر بازیگر بریتانیایی و همسر سابق ایلان ماسک، تالولا رایلی خبر ازدواج خود را در فضای مجازی اعلام کردند. وقت صبح– توماس برودی سنگستر و همسر سابق ایلان ماسک پس از 2 سال نامزدی خبر ازدواج خود را منتشر کرده‌اند. به گزارش گروه...

توماس برودی سنگستر بازیگر بریتانیایی و همسر سابق ایلان ماسک، تالولا رایلی خبر ازدواج خود را در فضای مجازی اعلام کردند.

وقت صبح– توماس برودی سنگستر و همسر سابق ایلان ماسک پس از 2 سال نامزدی خبر ازدواج خود را منتشر کرده‌اند.

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، توماس برودی سنگستر و تالولا رایلی از شبکه مجازی توییتر برای اعلام ازدواج خود استفاده کردند.

این شبکه مجازی در حال حاضر متعلق به همسر سابق تالولا رایلی، ایلان ماسک است. توماس و تالولا دو سال پس از شروع رابطه عاشقانه خود ازدواج کرده‌اند.

توماس در حین کار بر روی مینی سریال تپانچه از شبکه FX با این مرد 37 ساله آشنا شد. آن‌ها در حین همکاری عاشق شدند و سال گذشته اعلام کردند که با یکدیگر قرار می‌گذارند.

این زوج در حال حاضر با هیجان شروع به برنامه ریزی برای مراسم ازدواج خود کرده‌اند. آن‌‌ها که در خانه دو طبقه‌ای در حومه شهر زندگی می‌کنند، سال گذشته برای اولین بار در ویمبلدون با هم در انظار عمومی ظاهر شدند.

تالولا رایلی با انتشار پستی در توییتر نوشت: «خیلی خوشحالم که اعلام کنم پس از دو سال آشنایی من و توماس برودی نامزد کرده‌ایم!»

توماس برودی سنگستر و تالولا رایلی

ایلان ماسک ازدواج مجدد همسر سابقش را تبریک گفت!

ایلان ماسک، صاحب این شبکه مجازی برای این زوج آرزوی خوشتبختی کرده است و در پاسخ به این توییت تبریک گفته است.

تالولا و ایلان تنها چند روز پس از آشنایی نامزد کردند و در سال 2010 ازدواج کردند. با این حال زندگی مشترک آن‌ها در سال 2022 تمام شد و آن‌ها طلاق گرفتند.

با این وجود آن‌ها در سال 2013 شانس دوباره‌ای به رابطه احساسی خود دادند. رابطه این زوج سابق در سال 2016 برای همیشه تمام شد.

ماسک در آن زمان درباره رابطه عاشقانه خود با تالولا گفت: «ما چند ماه از هم فاصله گرفتیم تا ببینیم آیا دوری باعث می‌شود که بار دیگر به یکدیگر علاقه‌مند شویم یا نه.

متاسفانه اینطور نشد. من هنوز او را دوست دارم، اما عاشق او نیستم. من واقعاً نمی‌توانم آنچه را که می‌خواهد محقق کنم.»

تالولا و توماس به تازگی و پیش از اعلام خبر ازدواجشان در لندن دیده شدند.

تالولا در آن زمان یک حلقه الماس در انگشت ازدواجش داشت. توماس به خاطر بازی در فیلم «Love Actually» در سنین جوانی به شهرت رسید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

زیبایی خیره کننده برفین نیلسو آکتاش در کنار ماشین فوق لاکچری اش!