اولین خانم بازیگر جذاب دو رگه ایرانی ایتالیایی سینمای ایران! / آوا دارویت کیست؟


اولین خانم بازیگر جذاب دو رگه ایرانی ایتالیایی سینمای ایران! / آوا دارویت کیست؟

تصویری از بازیگر دورگه سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده است.

آوا دارویت بازیگر دورگه 30 ساله سینما و تلویزیون است، این بازیگر در اتریش بهدنیا آمده و پس از مدتی در 7 سالگی به ایران بازگشته است. این بازیگر با سریال های هست و نیست و ترور خاموش به شهرت رسید. تصویری از این بازیگر را در ادامه ببینید.

آوا دارویت

بیوگرافی آوا دارویت

آوا دارویت متولد ۲۲ شهریور ۱۳۷۲ در ایتالیا بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته روانشناسی بالینی می باشد که از کلاس های بازیگری شروع و با معمای شاه به تلویزیون آمد و حالا در سینما هم حضور دارد.

خانواده

در شهر رویت به دنیا آمده است، پدرش اهل ایتالیا و ناظر ارشد ساخت کارخانه و مادرش آرشیتکت ساختمان می باشد و تنها یک برادر بنام آرمان دارد.

بازگشت به ایران

در سال ۱۳۷۹ وقتی ۷ ساله بود به همراه خانواده به ایران بازگشتند و چون پدرش کارمند دولت بود در شهرستان میانه آذربایجان شرقی ساکن شدند او به همراه برادرش تحصیلات ابتدایی خود را در این شهر تورک زبان گذراندو

آوا دارویت

تجربه زندگی در میانه

مدت زمان زندگی در شهر میانه چون بچه ها تورکی بلد بودند ، معلم خیلی از جملات و کلمات را به تورکی در کلاس می گفت و من هم فارسی ام خیلی خوب نبود این شرایط برای من عجیب و غریب بود و تا چند روز گریه می کردم ، برادرم که به مهد می رفت دچار شوک شده بود و تا چند روز فقط در خانه معلق می زد در آن مدت دچار بحران شده بودیم که بعد فهمیدیم زندگی جای سختیه باید یاد بگیری ، وظیفه و باید جلو بری

شروع با معمای شاه

خانم دارویت بعد از گرفتن لیسانس وارد کلاس های بازیگری شد تا اینکه در سال ۱۳۹۴ وقتی ۲۲ ساله بود اولین تجربه خود را در سریال معمای شاه بدست آورد معمای شاه از جنجالی ترین مجموعه های تاریخی تلویزیون با ۱۶۰۰ بازیگر بود که در پنج سال با بودجه ۴۰ الی ۵۰ میلیارد تومان ساخته شد.

در سینما

بازیگری در سینما را با ‘فیلم تمرینی برای اجرا’ به کارگردانی ، نویسندگی و تهیه کنندگی محمدعلی سجادی از سال ۹۴ شروع کرد او سپس در فیلم اسکی باز سال ۹۶ نیز حضور موفقی را تجربه کرد و با این فیلم در جشنواره فیلم المپیای یونان نیز حاضر بود و در بین اهالی شناخته شد.

ازدواج

آوا دارویت هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

شروع شهرت

چهره اش با سریال پرمخاطب هست و نیست در بهمن ۱۳۹۶ میان مردم به شهرت رسید سپس بازی در سریال دکتر ماهان و ترور خاموش او را مشهور کرد ایشان در سال ۹۸ هم با سریال وارش در تلویزیون حضور داشت و در پاییز ۹۹ هم با سریال ایلدا در نقش هاویر از جمله بازیگری پرکار می باشد.


اولین خانم بازیگر جذاب دو رگه ایرانی ایتالیایی سینمای ایران! / آوا دارویت کیست؟

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب و غریب؛ رسوم مختلف کشورها درباره نوزادان!