این دختر مو فرفری خوشگل ترین دختر سینمای ایران شد! / او را می شناسید؟


این دختر مو فرفری خوشگل ترین دختر سینمای ایران شد! / او را می شناسید؟

مریم مومن عکس زیبا و جدیدی از خودش دراستوری اینستاگرامش منتشر کرده است.

مریم مومن / مریم مومن بازیگر / بیوگرافی مریم مومن / همسر مریم مومن / عکس مریم مومن

مریم مومن، بازیگر ۲۵ ساله ایرانی، در جدیدترین استوری اینستاگرامش، باز هم تصویری از آرایش جذاب و موهای فرفری‌اش را به اشتراک گذاشته و جلب توجه کرد.

این بازیگر که با قد ۱۷۷ سانتی‌متری یکی از بلندقدترین بازیگران زن ایرانی محسوب می‌شود، در تصویر جدیدش استایلی تیره به تن دارد و با ساعت هوشمندی که زنجیر درشت‌ طلایی‌رنگ به عنوان بند آن انتخاب شده، استایلش را کامل کرده‌است. موهای فر هایلایت‌شده مریم مومن باز هم در وضعیتی نامرتب صورتش را قاب گرفته‌اند.

مریم مومن

مریم مومن در شب های مافیا

شما به عنوان یک بازیکن خوب در مافیا شناخته شده‌اید. از علاقه‌تان به این بازی بگویید؟

قبل از اینکه در برنامه شب‌های مافیا حضور داشته باشم، اسم این بازی به گوشم هم نخورده بود و تازه در این برنامه با مافیا آشنا شدم. ولی چون بازی استدلال محوری است، آن را دوست دارم و می‌خواهم در این بازی خیلی حرفه‌ای‌تر بشوم. کلا بازی برایم جدی است. من وقتی منچ هم بازی می‌کنم اگر ۶ نیاورم عصبی می‌شوم. و این طور نیستم که برای اینکه همه من را تایید کنند، نقش بازی کنم. برای همین گاهی در بازی ممکن است عصبی بشوم یا ناراحت باشم و دوست دارم مردم صداقت من را بشناسند.

کدام سری شب‌های مافیا برای شما جذاب‌تر بوده است؟

در سری‌های متفاوت این بازی بوده‌ام و همه را دوست داشتم. اما سناریوی (فیلمنامه) زودیاک هم پیچیدگی دارد و هم تنوعی دارد که باعث جذابیت بیشتر بازی می‌شود. نکته قابل توجه این است که این سری هیچگونه تقلبی در بازی وجود نداشت و این برای من بسیار مهم بود. علاوه بر آن، عوامل این بازی بسیار خوب و دوست داشتنی‌اند. هم عوامل پشت صحنه و هم عوامل جلوی دوربین. بازی در کنار بازیکنان حرفه‌ای که با فکت بازی می‌کنند مثل ملیکا شریفی نیا، فرزاد فرزین، شیدا خلیق، بسیار تجربه خوبی بود.


این دختر مو فرفری خوشگل ترین دختر سینمای ایران شد! / او را می شناسید؟

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

رونمایی رسمی بهاره رهنما از شوهر سومش در دبی ! / فاصله سنی بالاست ! + عکس