فروش لاماری ایما مدل 1402 توسط نمایندگی 2103 تلاش خودرو ایرانیان + جدول مهرماه 1402


فروش لاماری ایما مدل 1402 توسط نمایندگی 2103 تلاش خودرو ایرانیان + جدول مهرماه 1402

در پی پیش ثبت‌نام خودرو لاماری ایما توسط شرکت آرین پارس در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی نوبت دوم پاییز 1402، از متقاضیان دعوت به عمل می‌آید جهت تکمیل فرآیند ثبت‌نام و عقد قرارداد فروش فوق‌العاده به قیمت قطعی با مبلغ یک میلیارد...

در پی پیش ثبت‌نام خودرو لاماری ایما توسط شرکت آرین پارس در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی نوبت دوم پاییز 1402، از متقاضیان دعوت به عمل می‌آید جهت تکمیل فرآیند ثبت‌نام و عقد قرارداد فروش فوق‌العاده به قیمت قطعی با مبلغ یک میلیارد و 431 میلیون و تومان، ضمن انتخاب نمایندگی 2103 لاماری تلاش خودرو ایرانیان، در قرعه‌کشی 30 سفر به جزیره کیش شرکت نمایند.

لازم به ذکر است در بخشنامه فروش آرین پارس موعد تحویل خودروها 90 روز کاری و جریمه دیرکرد 36 درصد به صورت سالیانه محاسبه خواهد شد. خودروها در این طرح با رنگ‌های سفید، مشکی، سبز، خاکستری و قرمز عرضه خواهند شد.

جدول شرایط فروش فوق‌العاده لاماری ایما با قیمت قطعی

نوع خودرولاماری ایما
قیمت مصرف‌کننده ۱۴.۳۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
روش پرداختنقدی
رنگ‌های قابل‌عرضه سفید، مشکی، سبز، خاکستری، قرمز
موعد تحویل۹۰ روز کاری
سود مشارکت/انصرافصفر درصد
جریمه دیرکرد (سالانه)۳۶ درصد
فروش لاماری ایما مدل 1402 توسط نمایندگی 2103 تلاش خودرو ایرانیان + جدول مهرماه 1402نمایندگی 2103 لاماری (تلاش خودرو ایرانیان) در پی استقبال خریداران محترم خودرو لاماری و ایما به پاس قدردانی از این عزیران، 30 سفر به جزیره زیبای کیش اهدا می‌کند
نمایندگی 2103 لاماری (تلاش خودرو ایرانیان) در پی استقبال خریداران محترم خودرو لاماری و ایما به پاس قدردانی از این عزیران، 30 سفر به جزیره زیبای کیش اهدا می‌کند. این سفر جذاب شامل سه شب و چهار روز اقامت در یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره جزیره‌ کیش، مهمانی در بهترین رستوران، ترانسفر VIP، شرکت در جنگ خنده، تفریحات آبی و ... است که تجربه‌ای به یادماندنی و لذتبخش را از خرید لاماری ایما برایتان رقم خواهد زد. برای آنکه شما هم یکی از 30 نفر برنده خوش شانس سفر به جزیره کیش باشید، تنها کافیست هنگام واریز وجه در سامانه‌ یکپارچه در بخش انتخاب نمایندگی کد نمایندگی ۲۱۰۳ را انتخاب کرده تا در کنار بهره‌مندی از انجام غیر حضوری تمام مراحل و ارسال رایگان خودرو به سراسر کشور، در این قرعه کشی بزرگ هم شرکت کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزایای انتخاب نمایندگی 2103 لاماری (تلاش خودرو ایرانیان) انجام غیرحضوری فرآیند پس از ثبت‌نام خودرو است که این اطمینان خاطر را به مشتریان می‌دهد که بدون هیچ‌گونه اتلاف وقت، فرآیند ثبت‌نام خودرو لاماری ایما صورت می‌پذیرد. از دیگر مزایای انتخاب این نمایندگی می‌توان به ارائه خدمات استاندارد، مدیریت زمان، ارسال رایگان خودرو به سراسر کشور و همچنین مشاوره و همراهی قدم به قدم در تمامی مراحل ثبت‌نام اشاره کرد. علاوه‌بر آن می‌توان به تکمیل مدارک و امضای قرارداد به صورت غیرحضوری و بدون نیاز به حضور خریدار در محل نمایندگی اشاره کرد.

فروش لاماری ایما مدل 1402 توسط نمایندگی 2103 تلاش خودرو ایرانیان + جدول مهرماه 1402شرکت تلاش خودرو ایرانیان

ارائه خدمات پس از فروش استاندارد و تخصصی

شرکت تلاش خودرو ایرانیان در حال حاضر با 7 نمایندگی فعال در زمینه ارائه خدمات پس از فروش تخصصی در شهرهای تهران و تبریز به فعالیت خود ادامه می‌دهد، این مجموعه‌ها شامل 2 نمایندگی خدمات پس از فروش محصولات ام‌وی‌ام و فونیکس شرکت مدیران خودرو، یک نمایندگی خدمات پس از فروش گروه بهمن، یک نمایندگی لاماری و سیف خودرو، یک مرکز خدمات پس از فروش آرین دیزل و یک مرکز مختص صافکاری نقاشی و خدمات میتسوبیشی و رامک خودرو در شهر تبریز و یک نمایندگی اختصاصی خدمات پس از فروش لاماری در شهر تهران است که در این مرکز کلیه خدمات سرویس‌های خودروی لاماری ایما از جمله سرویس‌های اولیه و سرویس‌های ثانویه طبق استاندارد برند مادر توسط تکنسین‌های دوره دیده و حرفه‌ای و همچنین به وسیله تجهیزات و ابزار مخصوص استاندارد ارائه می‌شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت و موجودی خودرو می‌توانند با شماره تلفن 021-22386294 تماس حاصل فرمایند و یا به صورت حضوری به نمایندگی 2103 لاماری واقع در سعادت آباد، چهارراه سرو ضلع جنوب غربی پلاک 60 مراجعه نمایند.


گالری تصاویر


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیپ‌موتور T03، اسمارت الکتریکی چینی!