سورن پلاس 85 گانه ایران خودرو چه آپشن هایی دارد؟ + فیلم


سورن پلاس 85 گانه ایران خودرو چه آپشن هایی دارد؟ + فیلم

سورن پلاس 85 گانه توسط ایران خودرو معرفی شده است. خودرویی که بر مبنای استانداردهای جدید 85 گانه به چند آپشن جدید مجهز شده که در فیلم زیر می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید. سورن پلاس جدید در حقیقت از نظر فنی تفاوتی با سورن پلاس قبلی ندارد...

سورن پلاس 85 گانه توسط ایران خودرو معرفی شده است. خودرویی که بر مبنای استانداردهای جدید 85 گانه به چند آپشن جدید مجهز شده که در فیلم زیر می‌توانید با آن‌ها آشنا شوید. سورن پلاس جدید در حقیقت از نظر فنی تفاوتی با سورن پلاس قبلی ندارد و صرفاً از نظر بعضی از امکانات تفاوت‌هایی داشته تا بتوانند استانداردهای 85 گانه را دریافت کند.

فیلم معرفی سورن پلاس 85 گانه

آپشن های سورن پلاس 85 گانه

اولین موضوعی که در طراحی ظاهری سورن پلاس دیده می‌شود، استفاده از یک قطعه جدید زیر سپر جلوی سورن پلاس است که باعث می‌شود تا اولین نقطه برخورد با عابرپیاده باشد و در صورت برخورد، عابر را به سمت کاپوت خودرو هدایت کند. این قطعه در حقیقت بر مبنای استانداردهای جدید اضافه شده است. همچنین بکسل‌بند نیز در همین راستا حذف شده تا در صورت برخورد به عابر صدمه نزند و جای آن در پشت سپر جلو قرار گرفته است.

سورن پلاس 85 گانه ایران خودرو چه آپشن هایی دارد؟ + فیلمسورن پلاس 85 گانه

در کناره‌ها شاهد آن هستیم که زه‌های کناری روی درها حذف شده‌اند و در حال حاضر درهای کناری خودرو بسیار شبیه به دنا معمولی شده‌اند. همچنین چراغ‌های عقب نیز به یک نوار مخصوص روز مجهز شده‌اند و همزمان با چراغ‌های مخصوص روز جلو، در عقب نیز شاهد چراغ مخصوص روز هستیم.

سورن پلاس 85 گانه ایران خودرو چه آپشن هایی دارد؟ + فیلمسورن پلاس جدید

این خودرو به سیستم کنترل فشار باد لاستیک‌ها TPMS نیز مجهز است و در داخل خودرو میزان فشار باد هر لاستیک نشان داده می‌شود تا در صورت کم بودن باد هر لاستیک، راننده به سرعت مطلع شود. در این خودرو دو سیستم کنترل پایداری ESC و همچنین سیستم کنترل خودرو در سربالایی HSA نیز قرار دارد. سیستم کنترل خودرو در سربالایی بدین صورت کار می‌کند که بعد از رها کردن ترمز و در هنگامی که خودرو در سربالایی است، تا چند ثانیه ترمز به صورت خودکار فعال می‌ماند تا فرصت لازم برای فشردن پدال گاز وجود داشته باشد و خودرو به سمت عقب نرود.

آخرین آپشنی که باید به آن اشاره کنیم، سیستم GSI است که دنده‌ای که در آن درگیری وجود دارد را در پشت کلاستر به راننده نشان می‌دهد. البته این موضوع قبلاً در خودروهایی با گیربکس خودکار وجود داشت اما حال طبق استاندارد 85 گانه، برای خودرویی با گیربکس دستی نیز دنده‌ای که درگیر است در پشت کلاستر نشان داده می‌شود.



منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

طرح جدید پیش فروش محصولات شرکت سایپا ویژه دی + جدول