کانون پرورش فکری مکانی برای رشد و پرورش کودکان ونوجوانان با نیاژ ویژه


کانون پرورش فکری مکانی برای رشد و پرورش کودکان ونوجوانان با نیاژ ویژه

مدیرکل کانون هرمزگان در مدرسه استثنایی امید گفت: کانون پرورش فکری مکانی برای رشد و پرورش کودکان با نیاز ویژه در کنار سایر کودکان است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، ارذپروین پشتکوهی ضمن گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت در بین کودکان ونوجوانان نیاز ویژه مدرسه امید گفت: افزایش آگاهی عمومی، درک و پذیرش افراد دارای معلولیت و تجلیل از دستاوردها و مشارکت‌های آن‌ها از اهداف نامگذاری امروز است.در همین راستا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان همواره کوشیده است با مناسب سازی مراکز خود برای کودکان با نیازهای ویژه و تجهیز این کتاب‌خانه‌ها به امکانات روز، فناوری‌های مورد نیاز این کودکان و نوجوانان این فضا را فراهم سازد.
مدیرکل کانون هرمزگان با قدردانی از مدیر و پرسنل مدرسه گفت: کانون پرورش فکری مرکز زیباشهر با وجود مربیان توانمند، ظرفیت ها، امکانات و مناسب‌سازی فضای فیزیکی کتابخانه، امکان حضور کودکان ونوجوانان با نیازهای ویژه شامل نابینا، کم‌بینا، ناشنوا، کم‌شنوا و دارای معلولیت جسمی و حرکتی را در کنار دیگر اعضا کانون فراهم کرده است.

کانون پرورش فکری مکانی برای رشد و پرورش کودکان ونوجوانان با نیاژ ویژه
وی افزود: وجود کتاب های صوتی و خط بریل، دستگاه بهدید برای افراد نیمه بینا، دستگاه پرکینکز، دستگاه سروش و برجسته نگار، آموزش قصه گویی ویژه کم بینا و نابینا، فعالیت های دست ورزی مانند سفال گری و نقاشی و هنرهای دستی برای کودکان دارای معلولیت، داستان نویسی، آموزش شعرخوانی و شعرسرایی ویژه کودکان و نوجوانان با نیاز ویژه و.... از جمله امکانت و فعالیت های مرکز فراگیر زیباشهر می باشد.
گفتنی است، مرکز زیباشهر (فراگیر) شهر بندرعباس از سال ۱۳۸۴ فعالیت های فرهنگی ،هنری و ادبی و درسال ۱۳۹۳ فعالیت خود را برای کودکان ونوجوانان (فراگیر) با نیازویژه آغاز نموده است.


به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان، ارذپروین پشتکوهی ضمن گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت در بین کودکان ونوجوانان نیاز ویژه مدرسه امید گفت: افزایش آگاهی عمومی، درک و پذیرش افراد دارای معلولیت و تجلیل از دستاوردها و مشارکت‌های آن‌ها از اهداف نامگذاری امروز است.در همین راستا کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان همواره کوشیده است با مناسب سازی مراکز خود برای کودکان با نیازهای ویژه و تجهیز این کتاب‌خانه‌ها به امکانات روز، فناوری‌های مورد نیاز این کودکان و نوجوانان این فضا را فراهم سازد.
مدیرکل کانون هرمزگان با قدردانی از مدیر و پرسنل مدرسه گفت: کانون پرورش فکری مرکز زیباشهر با وجود مربیان توانمند، ظرفیت ها، امکانات و مناسب‌سازی فضای فیزیکی کتابخانه، امکان حضور کودکان ونوجوانان با نیازهای ویژه شامل نابینا، کم‌بینا، ناشنوا، کم‌شنوا و دارای معلولیت جسمی و حرکتی را در کنار دیگر اعضا کانون فراهم کرده است.

کانون پرورش فکری مکانی برای رشد و پرورش کودکان ونوجوانان با نیاژ ویژه
وی افزود: وجود کتاب های صوتی و خط بریل، دستگاه بهدید برای افراد نیمه بینا، دستگاه پرکینکز، دستگاه سروش و برجسته نگار، آموزش قصه گویی ویژه کم بینا و نابینا، فعالیت های دست ورزی مانند سفال گری و نقاشی و هنرهای دستی برای کودکان دارای معلولیت، داستان نویسی، آموزش شعرخوانی و شعرسرایی ویژه کودکان و نوجوانان با نیاز ویژه و.... از جمله امکانت و فعالیت های مرکز فراگیر زیباشهر می باشد.
گفتنی است، مرکز زیباشهر (فراگیر) شهر بندرعباس از سال ۱۳۸۴ فعالیت های فرهنگی ،هنری و ادبی و درسال ۱۳۹۳ فعالیت خود را برای کودکان ونوجوانان (فراگیر) با نیازویژه آغاز نموده است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

 بخش استانی جشنواره بین المللی قصه گویی در بوشهر کلید خورد