مدارس شنبه 21 بهمن 1402 تعطیل است؟


مدارس شنبه 21 بهمن 1402 تعطیل است؟

آیا مدارس شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ تعطیل است؟ سرما و برف باعث تعطیلی مدارس شد؟ در این مطلب بخوانید.

آیا مدارس تهران، اصفهان ، تبریز، سمنان، قزوین فردا شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ به علت آلودگی یا برودت هوا تعطیل است یا خیر؟

تعطیلی مدارس استان تهران شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ برای مدارس استان تهران صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است با تصمیم ستاد مدیریت بحران مبنی بر برودت هوا و لغزندگی معابر دماوند مدارس ابتدایی این منطقه در نوبت صبح غیرحضوری شد و آموزش در شبکه شاد برپا خواهد بود.

با اعلام و تصمیم گیری ستاد مدیریت بحران دماوند به دلیل بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر همه مدارس مقطع ابتدایی این منطقه دماوند غیر حضوری اعلام شده است.

بر اساس این گزارش این مدارس در نوبت صبح برای امروز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه غیر حضوری خواهد بود.

با اعلام آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و به علت برودت هوا و لغزندگی معابر کلاس درس مدارس پردیس در همه مقاطع تحصیلی در نوبت عصر به صورت غیر حضوری و در بستر شاد برگزار می شود.

با اعلام آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران کلاس درس مدارس پردیس غیر حضوری شد.

بر اساس این گزارش به علت برودت هوا و لغزندگی معابر کلاس درس مدارس پردیس در نوبت عصر به صورت غیر حضوری و در بستر شاد برگزار می‌شود.‌

گفتنی است که این غیرحضوری شدن مدارس برای همه مقاطع تحصیلی پردیس اعلام شده است.

مدیر آموزش و پرورش دماوند از تعطیلی حضوری کلاس درس در همه مقاطع تحصیلی برای نوبت عصر در دماوند و رودهن خبر داد و گفت: دانش آموزان در بستر شاد آموزش خواهند دید.

محمد فروتن از تعطیلی حضوری کلاس درس در همه مقاطع تحصیلی برای نوبت عصر در دماوند و رودهن خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش دماوند گفت: مدارس دماوند و رودهن در تمامی مقاطع در نوبت عصر در روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه غیر حضوری است‌.

وی عنوان کرد: بنا بر اعلام ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند به دلیل بارش برف برودت هوا و لغزندگی معابر همه مدارس در تمامی مقطع شهرستان دماوند در نوبت عصر در روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه غیرحضوری خواهد بود.

فروتن عنوان کرد: با توجه به تداوم بارش برف و سختی عبور و مرور در مسیرهای اصلی و فرعی والدین می‌توانند به مدارس مراجعه و فرزندان خود را تحویل گرفته و به منزل ببرند.

بر اساس این گزارش صبح امروز تعطیلی مقطع ابتدایی دماوند اعلام شده بود و بقیه مقاطع در مدرسه حاضر شدند که با تداوم بارش برف و برودت و لغزندگی برای شیفت عصر دانش آموزان از حضور در مدرسه معاف و آموزش را در بستر شاد دنبال خواهند کرد.

تعطیلی مدارس لرستان شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ برای مدارس استان لرستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است مهدی پازوکی شنبه شب گفت: با توجه به برودت شدید هوا در مناطق مختلف استان لرستان و به منظور صرفه‌جویی در مصرف حامل‌های انرژی با تصمیم ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات، بانک‌ها و مدارس در شهرستان‌های استان روز یک شنبه با تاخیر آغاز خواهد شد.

وی گفت: در شهرستان‌های ازنا، الیگودرز، دورود، بروجرد، سلسله و دلفان این فعالیت با ۲ ساعت تأخیر و شهرستان‌های خرم‌آباد، چگنی، کوهدشت، رومشکان، پلدختر و معمولان با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان افزود: متولیان امر در سطح ادارات موظفند ترتیبی اتخاذ کنند تا سیستم گرمایشی ادارات یک ساعت قبل از تعطیلی خاموش و یک ساعت قبل از شروع به کار روشن و دمای سیستم‌های گرمایشی ادارات در زمان فعالیت اداری در دمای مناسب قرار گیرد.

تعطیلی مدارس اصفهان شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ برای مدارس استان اصفهان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان اعلام کرده بود: مدارس ۸ شهر استان اصفهان با یک ساعت تأخیر آغاز شود.

تعطیلی مدارس کرمانشاه شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ برای مدارس استان کرمانشاه صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است فرماندار پاوه از تعطیلی و غیرحضوری شدن مقاطع تحصیلی نوبت بعد از ظهر مدارس این شهرستان خبر داد.

علیرضا حیدری اظهار کرد: در پی فعالیت سامانه بارشی در شهرستان پاوه و بارش برف و برودت هوا، مدارس نوبت بعد از ظهر شهرستان پاوه دوشنبه ۱۶ بهمن تعطیل شد.

وی افزود: فعالیت مدارس در زمان تعطیلی به صورت غیرحضوری و در بستر پیام رسان «شاد» ادامه می‌یابد.

فرماندار پاوه تصریح کرد: این تعطیلی و غیرحضوری شدن کلاس‌ها در بخش‌های تابعه شهرستان پاوه نیز اجرا می‌شود.

گفتنی است مدارس شهرستان پاوه و بخش‌های تابعه امروز در نوبت صبح نیز بدلیل بارش برف و برودت هوا تعطیل شد.

تعطیلی مدارس قزوین شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ برای مدارس استان قزوین صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است آموزش و پرورش استان قزوین در اطلاعیه‌ای از غیرحضوری شدن همه مقاطع تحصیلی شهرستان کوهین بدلیل برودت هوا خبر داد.

تعطیلی مدارس چهارمحال و بختیاری شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ برای مدارس استان چهارمحال و بختیاری صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: با توجه به بارش برف، لغزندگی جاده‌ها و برودت هوا، فعالیت آموزشی مدارس شهرستان کوهرنگ به صورت غیر حضوری در شبکه شاد برگزار خواهد شد.

تعطیلی مدارس زنجان شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ برای مدارس استان زنجان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان اعلام کرد: با توجه به ادامه بارش برف و برودت هوا، آموزش نوبت صبح روز سه شنبه کلیه مدارس این شهرستان در هر سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم به صورت غیر حضوری و در بستر شاد انجام خواهد شد.

عباس بابایی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود:‌ با توجه به برودت هوا و وزش بادهای تند در شهرستان خدابنده و احتمال انسداد راه های مواصلاتی، فعالیت حضوری مدارس شهرستان خدابنده امروز ۱۷ بهمن ماه در هر سه مقطع شیفت صبح لغو و فرآیند آموزش به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

بر همین اساس اداره کل هواشناسی استان نیز با صدور هشدار سطح زرد از هموطنان خواسته است از ترددهای غیرضروری در معابر و سفرهای غیرضروری برون استانی و تردد در نواحی کوهستانی و گردنه های استان خودداری کنند.

تعطیلی مدارس خراسان‌ شمالی شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ برای مدارس استان خراسان شمالی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است مدیرکل ستاد بحران استانداری خراسان‌شمالی گفت: همه ادارات و مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان در روز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه به علت برودت هوا و مدیریت مصرف انرژی تعطیل هستند.

تعطیلی مدارس استان مرکزی شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ برای مدارس استان مرکزی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است طبق اطلاعیه ستاد مدیریت بحران استان مرکزی، فعالیت ادارات، بانک‌ها و مدارس استان مرکزی در روز دوشنبه ۱۶ بهمن‌ماه با یک ساعت تاخیر آغاز شد.

تعطیلی مدارس کردستان شنبه ۲۱بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ برای مدارس استان کردستان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است مسوول روابط عمومی آموزش و پرورش کردستان وضعیت فعالیت مدارس شهرستان‌ها و مناطق استان در روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ را تشریح کرد و گفت: فعالیت برخی مدارس با تاخیر آغاز می‌شود.

میثم منتشلو بامداد سه شنبه به خبرنگاران رسانه‌های استان اعلام کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران در شهرستان‌های استان با موافقت فرمانداران، به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخ‌زدگی معابر در بره‌ی از مناطق استان، غیرحضوری شدن و تأخیر در آغاز فعالیت مدارس در روز سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ به شرح زیر است.

تعطیلی مدارس سمنان شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ برای مدارس استان سمنان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است با عنایت به بارش برف و کولاک در مناطق مختلف استان و احتمال یخبندان در سطع معابر عمومی ، تمامی مراکز آموزشی سطح استان در تمامی دوره های تحصیلی ، شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ بصورت غیر حضوری و بر بستر شاد فعالیت کردند.‌

تعطیلی مدارس قم شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ برای مدارس استان قم صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است امروز مدارس کرمجگان و بیدهند در قم بدلیل یخبندان و صرفه جویی در مصرف گاز تعطیل شد .

تعطیلی مدارس خراسان رضوی شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲برای مدارس استان خراسان رضوی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفته بود: فعالیت برخی از مدارس استان خراسان رضوی در نوبت صبح و عصر ، یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ غیر حضوری شد.

تعطیلی مدارس همدان شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ برای مدارس استان همدان صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است در اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان همدان آمده است: باتوجه به برف و بوران، برودت هوا، یخبندان و سرمای شدید، تمام مقاطع تحصیلی در سراسر استان، سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ در نوبت صبح تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

این اطلاعیه افزوده است مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ تعطیل می باشد.

مدارس استان همدان در هفته جاری یکبار تمامی مقاطع و بار دیگر مقاطع ابتدایی نیز بدلیل برودت هوا تعطیل اعلام و آموزش ها غیرحضوری شده بود.

همدان این هفته دمای هوای یازده درجه سانتیگراد منفی صفر را تجربه کرد.

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ برای مدارس استان آذربایجان شرقی صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است مدارس روستایی در هر دو شیفت در منطقه ورزقان فردا غیرحضوری است.

با توجه به کولاک شدید برف و مسدود بودن بعضی از راه‌های روستایی در ورزقان، فعالیت آموزشی مدارس روستایی این منطقه در تمامی مقاطع تحصیلی شیفت های صبح و بعد از ظهر روز چهارشنبه( ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲) به صورت غیرحضوری خواهند بود.

تعطیلی مدارس البرز شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ برای مدارس استان البرز صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است فرماندار طالقان گفت: مدارس مقطع ابتدایی در این شهرستان چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه غیر حضوری شد. علی مهدوی سه شنبه شب افزود: این تصمیم در پی کاهش دما و برودت سرما در شهرستان طالقان اتخاذ شده است.

وی تاکید کرد: کلاس ها در مقاطع متوسطه اول و دوم نیز با یک ساعت تاخیر برگزار خواهد شد.

تعطیلی مدارس ایلام شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

تا این ساعت هیچ اطلاعیه ای از سوی آموزش و پرورش و استانداری مبنی بر تعطیلی فردا شنبه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ برای مدارس استان ایلام صادر نشده است. به محض اعلام در این خبر بروزرسانی می شود.

گفتنی است طبق اعلام مدیریت بحران استانداری ایلام، ادارات و مدارس حوزه شمالی استان با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز کردند.

سامانه بارشی شنبه وارد کشور می‌شود

سازمان هواشناسی از آسمان صاف و جو پایدار اکثر مناطق کشور و افزایش دما طی ۴ روز آینده خبر داد و اعلام کرد: سامانه بارشی شنبه هفته آینده وارد کشور می‌شود.

پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد تا روز شنبه هفته آینده در اکثر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود و طی این مدت افزایش نسبی دما پیش‌بینی شده است.

بعدازظهر شنبه سامانه بارشی جنوب غرب کشور را تحت تأثیر قرار می‌دهد و در استان‌های کردستان،‌ کرمانشاه و نیمه شمالی ایلام بارش‌های پراکنده پیش‌بینی شده است.

روز یکشنبه هفته آینده سامانه بارشی ضمن تقویت علاوه بر استان‌های مذکور در خوزستان،‌ چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد،‌ بوشهر و نیمه غربی فارس نیز فعال است.

همچنین طی دو روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.

توصیف سامانه: افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج دریا

زمان پایان: چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۸

نوع مخاطره: افزایش بیشینه سرعت وزش باد تا ۳۰ نات و افزایش بیشینه ارتفاع امواج تا ۲ متر در مناطق ساحلی و بیش از ۲ متر در مناطق دور از ساحل.

منطقه اثر:

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۸: مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های بوشهر و هرمزگان، در نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس و تنگه هرمز و مناطق دور از ساحل دریای عمان.

اثر مخاطره: اختلال در تردد و فعالیت‌های دریایی، خطر غرق شدن شناورهای سبک و نیمه‌سنگین، پاره شدن تورهای صیادی و خطر غرق شدن شناگرها، خسارت به تأسیسات ساحلی و فراساحل و اختلال در فعالیت سکوهای نفتی.

توصیه: منع فعالیت‌های شیلاتی و تفریحی و ممانعت از تردد شناورهای سبک، ممانعت از ورود و خروج کشتی‌ها به بنادر، منع فعالیت‌های پشتیبانی فراساحل، اتخاذ تمهیدات لازم برای فعالیت‌های ساحلی، فراساحل و سکوهای نفتی، آماده‌باش برای مواجهه با خسارت احتمالی توسط فعالان دریایی.

توصیف سامانه: افزایش سرعت وزش باد و افزایش ارتفاع امواج دریا

زمان پایان: ظهر چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۸

نوع مخاطره: افزایش بیشینه سرعت وزش باد تا ۲۸ نات و افزایش بیشینه ارتفاع امواج تا ۱.۵ متر در مناطق ساحلی و فراساحلی (با تأکید بر افزایش سرعت وزش باد)

منطقه اثر:

چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۸: مناطق ساحلی و دور از ساحل استان‌های گیلان، مازندران و گلستان.

اثر مخاطره: خطر غرق شدن شناگرها، آسیب به تورهای صیادی، احتمال آسیب به شناورهای سبک و تفریحی، اختلال در فعالیت‌های ساحلی و فراساحلی.

توصیه: منع شنا و غواصی، منع فعالیت‌های شیلاتی، محدودیت در تردد شناورهای سبک و تفریحی، اتخاذ تمهیدات لازم جهت ورود و خروج کشتی‌ها به بنادر و فعالیت‌های پشتیبانی صنایع فراساحل.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...