ضربه سنگین به نظامیان اسرائیلی / هلاکت 7 نظامی اشغالگر در خان‌یونس


ضربه سنگین به نظامیان اسرائیلی / هلاکت  7 نظامی اشغالگر در خان‌یونس

اقتصادنیوز: گردان‌های قسام اعلام کرد ۷ نظامی اشغالگر را در شرق خان‌یونس از فاصله نزدیک از پا درآورده است؛ این در حالیست که ۹ فلسطینی در جنوب غرب غزه به ضرب گلوله تک‌تیراندازان اسرائیل به شهادت رسیدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، رزمندگان گردان‌های قسام هفت نظامی اشغالگر رژیم صهیونیستی را در شرق خان‌یونس از فاصله نزدیک از پا درآوردند.

الجزیره گزارش داد، رزمندگان گردان‌های قسام یک بمب ضدنفر را در میان گروهی از نظامیان اشغالگر صهیونیست در منطقه «عبسان» در شرق خان‌یونس در جنوب نوار غزه منفجر کرده و ۷ نظامی صهیونیست را از فاصله صفر از پا درآوردند و به سلامت به پایگاه‌های خود بازگشتند.

خبر مرتبط
غزه پس از جنگ؛ محور گفت‌وگوی وزرای جنگ آمریکا و اسرائیل

اقتصادنیوز: پنتاگون اعلام کرد وزیر دفاع این کشور با وزیر جنگ اسرائیل درخصوص لزوم افزایش کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان فلسطینی در غزه گفت‌وگو کرد.

گردان‌های قسام همچنین اعلام کرد که نظامیان اشغالگر را در منطقه الکتیبه در غرب شهر غزه یا گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

خبرنگار الجزیره هم اعلام کرد که ۹ فلسطینی در جنوب غرب غزه به ضرب گلوله تک‌تیراندازان ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده و به بیمارستان المعمدانی انتقال داده شدند.

۱۱ نفر نیز در این منطقه به ضرب گلوله تک‌تیراندازان صهیونیست زخمی شدند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

علیرضا ورناصری داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست‌جمهوری شد