رونمایی از خودروی فرمول یک فراری برای فصل 2024


رونمایی از خودروی فرمول یک فراری برای فصل 2024

فراری خودروی فرمول یک جدید خود با نام SF-24 را برای فصل ۲۰۲۴ طی رویدادی آنلاین از مارانلو رونمایی کرده است. تیم فراری که با خبر در اختیار گرفتن لوئیس همیلتون برای فصل ۲۰۲۵ دنیای فرمول یک را منفجر کرد، حالا از خودروی فصل ۲۰۲۴ خود با نام SF-24...

فراری خودروی فرمول یک جدید خود با نام SF-24 را برای فصل ۲۰۲۴ طی رویدادی آنلاین از مارانلو رونمایی کرده است.

تیم فراری که با خبر در اختیار گرفتن لوئیس همیلتون برای فصل ۲۰۲۵ دنیای فرمول یک را منفجر کرد، حالا از خودروی فصل ۲۰۲۴ خود با نام SF-24 رونمایی کرده است. فراری امیدوار است در این خودرو برخی مشکلاتی که سال گذشته چارلز لکلرک و کارلوس ساینز را اذیت کردند برطرف شده باشد. هرچند خودروی ۲۰۲۳ فراری در تک دور تعیین خط بسیار سریع بود اما در سرعت مسابقه‌ای نمی‌توانست حریف ردبول شود. به همین دلیل، در فصل گذشته فراری فقط یک پیروزی کسب کرد که با کارلوس ساینز در گرند پری سنگاپور بود.

فراری امیدوار است با بهبودهایی که در SF-24 صورت گرفته، پیشرفت خوبی در این بخش حاصل شده باشد. علاوه بر این، تیم ایتالیایی روی بهبود آیرودینامیک خودروی فصل ۲۰۲۴ خود هم کار کرده است زیرا این یکی از عواملی بود که تأثیر منفی بزرگی روی عملکرد خودروی فصل قبل داشت. هرچند هنوز برای قضاوت در مورد عملکرد SF-24 خیلی زود است و ممکن است سلطهٔ ردبول همچنان ادامه داشته باشد اما فراری نسبت به گام‌هایی که به جلو برداشته و برنامه‌هایی که برای دوران همیلتون دارد بسیار خوش‌بین است.

در اتفاقی غیرمعمول، «جان الکان» مدیرعامل فراری به کارخانهٔ فرمول یک این شرکت سر زده تا شاهد آخرین پیشرفت‌های SF-24 جدید باشد. این نشان می‌دهد که الکان حالا بسیار به فرمول یک نزدیک شده و توجه دقیقی به فعالیت‌های تیم اسکودریا فراری دارد. علاوه بر این، طبق شایعات، برای کمک به برداشتن گام‌های بزرگ به سمت جلو، هفته‌های آینده حدود ۲۰ نفر پرسنل جدید به تیم فراری اضافه خواهد شد.

برچسب ها
2024 فرمول یک F1

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ببینید | شوخی بامزه کاربران فضای مجازی با اظهارنظر احمدی‌نژاد برای شرکت در انتخابات ریا...