خشم اسرائیل بالا گرفت/ عصبانیت نظامیان صهیونیست از ناتوانی پدافندی در مقابله با موشک‌های حزب‌الله


خشم اسرائیل بالا گرفت/ عصبانیت نظامیان صهیونیست از ناتوانی پدافندی در مقابله با موشک‌های حزب‌الله

اقتصادنیوز: یک رسانه عبری اعلام کرد که ارتش صهیونیستی درباره سامانه‌های دفاع هوایی این رژیم به دلیل ناکامی در مقابله با موشک‌های حزب‌الله عصبانی است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، ارتش رژیم صهیونیستی انتقادهای تندی را علیه سامانه پدافند هوایی آن به دلیل ناتوانی در مقابله و بازدارندگی موشک‌های حزب‌الله در روز گذشته مطرح کرده است.

روز چهارشنبه حزب‌الله فرماندهی شمالی رژیم اشغالگر، پایگاه هوایی مرون و یک پایگاه نظامی در صفد را هدف حملات موشکی قرار داد.

منابع صهیونیستی اعلام کردند تعداد موشک‌ها به هشت فروند رسیده و حزب‌الله در بمباران شهر صفد در الجلیل الاعلی از موشک‌های نقطه زن استفاده کرده است.

حمله حزب‌الله به مقر فرماندهی شمالی رژیم اشغالگر در شهر صفد یک کشته و هشت زخمی بر جای گذاشت که حال برخی از زخمی‌ها وخیم اعلام شده است. شهردار صفد هم در این خصوص گفت: خسارات شدیدی به پایگاه‌های ارتش در این شهر وارد شده است.

خبر مرتبط
حمله به نظامیان اسرائیل در کرانه باختری/ واکنش ارتش رژیم صهیونیستی

اقتصادنیوز: یک فلسطینی شماری از نظامیان رژیم صهیونیستی را در شهرک «بکعوت» در منطقه اغوار در کرانه باختری با خودرو زیر گرفت و دو نفر از آنها را زخمی کرد.

طبق گزارش وبگاه واللا، منابع صهیونیستی تاکید کردند که سامانه «گنبد آهنین» در رهگیری اخیر موشکی ناکام مانده است.

مقاومت لبنان تاکنون عملیات‌های بسیاری را در سرزمین‌های اشغالی در حمایت از فلسطینیان غزه انجام داده و همواره تاکید کرده است که تا زمانیکه اشغالگران تجاوزات خود را به نوار غزه متوقف نکنند، عملیات خود را ادامه خواهد داد.

خبر مرتبط
آماده‌باش ارتش رژیم صهیونیستی در مرزهای لبنان

اقتصادنیوز: ​رسانه‌های رژیم صهیونیستی از افزایش سطح آماده‌باش نیروهای ارتش این رژیم در مرزهای اراضی اشغالی با لبنان خبر دادند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

بلعیده شدنِ خودروها در سیلِ مشهد + عکس