مدارس زنجان فردا سه‌شنبه تعطیل است؟


مدارس زنجان فردا سه‌شنبه تعطیل است؟

مدارس استان زنجان دیروز به دلیل بارش برف تعطیل بودند، بارش برف و برودت و یخبندان همچنان در این استان ادامه دارد، اما هنوز خبری از تعطیلی مدارس منتشر نشده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: سرعت وزش باد طی امروز دوشنبه و پنجشنبه هفته جاری به حد نسبتا شدید و تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

مرتضی قدیمی روز دوشنبه افزود: هم اکنون آسمان مناطق مختلف است ابری است و این شرایط تا اواخر چهارشنبه تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طی این روزها احتمال بارش های پراکنده و خفیف در برخی مناطق استان وجود دارد، یادآور شد: تا پایان هفته جاری هوای سرد و یخبندانی در استان حاکم خواهد بود.

قدیمی دمای فعلی شهر زنجان را منفی هفت درجه سانتیگراد بیان کرد و اظهار داشت: این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت چهار درجه کاهش یافته است و به دلیل وجود رطوبت و وزش باد دمای محسوس می تواند بسیار کمتر از میزان واقعی باشد.

وی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ایستگاه فرودگاه زنجان با منفی ۱۰ درجه سردترین و گیلوان با ۱۱ درجه گرمترین مناطق استان بودند، گفت:‌ در این مدت زنجان با دمای منفی هفت درجه به عنوان سومین مرکز استان سرد کشور ثبت شد.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان منفی هفت و صفر درجه، ابهر منفی هفت و منفی یک درجه، خرمدره منفی هشت و منفی یک درجه، آببر منفی ۲ و هفت درجه، قیدار منفی ۹ و منفی یک درجه، سلطانیه منفی هفت و صفر درجه و ماهنشان منفی ۶ و چهار درجه سانتیگراد گزارش شده است.

استان زنجان از ۵۷ ایستگاه هواشناسی برخوردار است که کارشناسان حرفه‌ای در چهار باب از این ایستگاه‌ها به صورت شبانه روز و در چهار ایستگاه دیگر طی ۱۲ ساعت مستقر هستند.

داده‌های وضعیت جوی در مابقی ایستگاه‌های استان نیز به صورت خودکار جمع‌آوری می‌شود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از عکس های عروسی کاوه رضایی با میهمانان سرشناس ! / آقای فوتبالیست در حال بریدن...