7 مصدوم در تصادف هولناک جاده های نیشابور


7 مصدوم در تصادف هولناک جاده های نیشابور

به گزارش رکنا، سید حمید حسینی رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور روز جمعه اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان، آمبولانس های...

به گزارش رکنا، سید حمید حسینی رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور روز جمعه اظهار کرد: این حادثه حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان، آمبولانس های پایگاه «عطائیه و عشق آباد» نیشابور به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: یک نفر از مصدومان این حادثه به صورت سرپایی در محل درمان و ۶ مصدوم دیگر توسط آمبولانس های اورژانس به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: سبقت و سرعت غیر مجاز از دلایل اصلی تصادفات در محور های فرعی است و از رانندگان تقاضا داریم با سرعت مطمئنه رانندگی و از سبقت های غیر مجاز پرهیز کنند.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی و در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس در چهار شهرستان نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت زیر پوشش خدمات ارائه می‌دهد.


7 مصدوم در تصادف هولناک جاده های نیشابور

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


تصادف وحشتناک یک اتوبوس با خودروها در تبریز + عکس