مرگ یک مرد جوان نیشابوری بر اثر نشت گاز


مرگ یک مرد جوان نیشابوری بر اثر نشت گاز

به گزارش رکنا، سید حمید حسینی مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با اعلام این خبر ظهار کرد: از ابتدا تا ۱۸ اسفند جاری، اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور به پنج مأموریت مسمومیت با گاز...

به گزارش رکنا، سید حمید حسینی مدیر مرکز حوادث دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با اعلام این خبر ظهار کرد: از ابتدا تا ۱۸ اسفند جاری، اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور به پنج مأموریت مسمومیت با گاز شهری اعزام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ۹ نفری که در اسفند ماه با گاز co مسموم شدند متأسفانه مصدوم جوانی در بررسی‌های اولیه فاقد علایم حیاتی و دارای نشانه‌های مرگ قطعی بوده و قبل از رسیدن اورژانس با گاز منوکسید کربن فوت کرده است و سایر مصدومان به وسیله آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ برای ادامه درمان به بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور منتقل شده‌اند.

حسینی در پایان خاطرنشان کرد: همه ساله با فرا رسیدن فصل سرما تعداد بسیاری از شهروندان بر اثر رعایت نکردن اصول ایمنی تجهیزات گرمایشی دچار مسمومیت و فوت با گاز CO می‌شوند که از شهروندان محترم تقاضا می‌شود مجدانه از اصول ایمنی تجهیزات گرمایشی، اطمینان از باز بودن لوله‌های بخاری و استفاده از تجهیزات استاندارد اطلاع حاصل نموده و نسبت به رعایت دقیق آن‌ها اهتمام ورزند.


مرگ یک مرد جوان نیشابوری بر اثر نشت گاز

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فکر میکنی ترکیب هندوانه و تخم مرغ چی از آب در میاد ؟!