راه اندازی گشت های ویژه پلیس امنیت اقتصادی اصفهان در نوروز1403


راه اندازی گشت های ویژه پلیس امنیت اقتصادی اصفهان در نوروز1403

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ مهدی سبحانی فر بیان کرد: پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان در راستای نظارت و کنترل بر توزیع کالا های اساسی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز 1403 گشت های ویژه...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ مهدی سبحانی فر بیان کرد: پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان در راستای نظارت و کنترل بر توزیع کالا های اساسی در ماه مبارک رمضان و ایام نوروز 1403 گشت های ویژه مشترکی را باهمکاری سازمان تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی راه اندازی می کند.

وی افزود: هدف از راه اندازی این گشت ها نظارت دقیق بر شبکه عرضه کالاهای اساسی از مبدا تا مقصد و برخورد قاطع و قانونی با افراد خاطی و سودجو که در زمینه قاچاق کالا و همچنین احتکار کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی اقدام می کنند می کنند است .

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان، در خاتمه از شهروندان خواست هرگونه گزارش و اخبار در خصوص فعالیت مجرمان اقتصادی، قاچاقچیان کالا و محتکران کالاهای اساسی و محل های دپوی کالاهای قاچاق و احتکار کالاهای اساسی را از طریق تماس با شماره تلفن 110 مرکز فوریت های پلیس و شماره تلفن 096300 ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و با افراد متخلف برخورد قانونی صورت گیرد.

اصفهان/ بهمن راعی


راه اندازی گشت های ویژه پلیس امنیت اقتصادی اصفهان در نوروز1403

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟