جزئیات دیدار مهم گروه‌های مقاومت فلسطین با جنبش انصارالله


جزئیات دیدار مهم گروه‌های مقاومت فلسطین با جنبش انصارالله

اقتصادنیوز: المیادین گزارش داد: جزییاتی از دیدار گروه های مقاومت فلسطین با مقامات جنبش انصارالله یمن منتشر شد.

به گزارش اتصادنیوز به نقل از مهر، منابع آگاه المیادین از نشست میان نمایندگان گروه های مقاومت فلسطین و جنبش انصارالله یمن خبر دادند که طی آن آخرین تحولات جنگ غزه و نبرد زمینی میان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی در این باریکه، مورد بررسی قرار گرفته است.

بنابراین گزارش، در این نشست که طی چند روز گذشته برگزار شده، نمایندگانی از جنبش فلسطینی حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین حضور داشته اند و هماهنگی های لازم برای مرحله آتی تقابل با تجاوزات رژیم صهیونیستی را انجام داده اند.

منابع آگاه در گفت و گو با المیادین تاکید کردند که این نشست با هدف هماهنگی مواضع گروه‌های مقاومت فلسطین با جنبش انصارالله برگزار شده و طی آن این جنبش یمنی بر ادامه عملیات دریایی خود در حمایت از غزه تاکید کرده است.

جنبش انصارالله با تاکید بر توانایی خود برای ادامه عملیات دریایی با همان قدرت گذشته، اعلام کرده که حملات هوایی آمریکا و انگلیس در راستای باز داشتن جنبش انصارالله از تعهد خود در حمایت از ملت فلسطین موفق نخواهد بود.

خبر مرتبط
مقاومت فلسطین، کاروان نظامی اسرائیل را درهم کوبید / خسارت شدید به خودروهای جنگی

اقتصادنیوز: نیروهای مقاومت ، کاروان نظامی رژیم صهیونیستی را درهم کوبیدند و خسارت شدیدی به تجهیزات و خودروهای جنگی این رژیم وارد کرده اند.

از سوی دیگر گروه های مقاومت فلسطین در این دیدار از آمادگی خود را برای توسعه همکاری‌ها در همه بخش‌ها با جنبش انصارالله یمن خبر داده اند.

در این دیدار که با حضور مقامات ارشد جنبش انصارالله برگزار شد، گروه های مقاومت فلسطین از نقش محوری و مهم جنبش انصارالله یمن، در تحولات منطقه به ویژه جنگ غزه تقدیر به عمل آوردند.

این منابع افزودند: که این نشست همچنین در چارچوب تقویت همکاری میان گروه های مقاومت فلسطین و جنبش انصارالله و آمادگی برای احتمال گسترش تنش‌ها در ماه رمضان و آمادگی برای نبرد احتمالی در رفح انجام شده است.

خبر مرتبط
درگیری نیروهای مقاومت و نظامیان اسرائیل در کرانه باختری

اقتصادنیوز : نظامیان ارتش اسرائیل پس از یورش به منطقه‌های مختلف کرانه باختری با مقابله مبارزان مقاومت فلسطین در کرانه باختری مواجه شدند.

منابع المیادین گزارش دادند که در این دیدار، آخرین تحولات مربوط به موضوع آتش بس، و تعهد گروه های فلسطینی به تحقق توافقی که تجاوزات رژیم صهیونیستی را متوقف و خواسته های مردم فلسطین را برآورده کند، نیز بررسی شد.

در این دیدار گروه های مقاومت فلسطین افق های عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از نوار غزه، بازگشت آوارگان به ویژه اهالی شمال نوار غزه به محل زندگی خود و ساز و کار تحقق توافق آتش بس را ارایه کرده اند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد نوزاد | گلچین زیباترین متن تبریک تولد نوزاد پسر و دختر