آخرین وضعیت ترافیکی اصفهان در نوروز 1403


آخرین وضعیت ترافیکی اصفهان در نوروز 1403

به گزارش رکنا، سرهنگ علی مولایی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی استان بیان کرد: با توجه به بارش‌های اخیر، تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان به صورت روان...

به گزارش رکنا، سرهنگ علی مولایی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی استان بیان کرد: با توجه به بارش‌های اخیر، تردد در محورهای مواصلاتی استان اصفهان به صورت روان جریان دارد.

وی افزود: محور کاشان_اصفهان و محورهای به سمت جنوب، محورهای پرتردد استان اصفهان هستند و همچنین بیشترین تردد را در محورهای غرب استان به سمت محدوده شرق داریم.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان مسافران نوروزی را به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی فرا خواند و تاکید کرد: هم‌استانی‌ها و مسافران نوروزی عزیز پیش از سفرشان حتما چند نکته را در نظر گرفته و بر اساس آن برای سفرشان برنامه‌ریزی کنند؛ به طور مثال از سلامت خودروی‌ خود مطمئن شوند و در شروع سفر، مسیرهای مبدا و مقصد را در ذهن‌شان مرور کرده و به تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در جاده‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشند.

سرهنگ مولوی تصریح کرد: در طول سفر و با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها، چنانچه مقدور است سفرشان را به تعویق بیندازند و در صورت لزوم با رعایت سرعت مطمئنه و همچنین رعایت فاصله طولی مناسب و توجه به تابلوها و علائم راهنمایی و رانندگی در طول محورهای مواصلاتی رانندگی کنند تا در طول سفر دچار مشکل نشوند.

وی یادآور شد: همه مسافرانی که وارد استان اصفهان می‌شوند، با توجه به یکنواخت بودن جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان، ضروری است در طول سفر هر 2 ساعت یک‌بار به مدت 20 دقیقه در یک جای مناسب استراحت کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.


آخرین وضعیت ترافیکی اصفهان در نوروز 1403

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس‌های خصوصی همسر بهرام رادان از دوران بارداری‌ تا زایمان / مینا مختاری همچنان خوش لب...