اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در آبادان!


اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در آبادان!

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان آبادان با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش عمومی، سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان و...

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان آبادان با هدف افزایش احساس امنیت و آرامش عمومی، سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان و امنیت پایدار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با بهره گیری حداکثری از امکانات را اجرا کردند.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح علاوه بر کشف 2قبضه سلاح شکاری غیر مجاز ،اقلام مسروقه منازل از جمله مشاعات ساختمانی،دو دستگاه موتورکولر گازی، دستگیری 2 نفر سارق، 2 خرده فروش مواد مخدر و مقادیری مواد مخدر صنعتی را کشف کردند و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ کشوری ادامه داد: در این ماموریت تعداد 12 دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات که باعث سلب آسایش عمومی شهروندان و مسافران در تفرجگاهها شده بودند نیز توسط ماموران انتظامی شهرستان توقیف و روانه پارکینگ شدند.

رئیس پلیس شهرستان آبادان در پایان با بیان این که امروزه مصرف مواد مخدر به ‌عنوان یکی از معضلات و تهدیدات، ضمن اینکه تاثیرات منفی فراوانی بر فرد دارد، تبعات منفی و هزینه‌های زیادی را متحمل خانواده و جامعه می‌کند، خاطرنشان کرد: پلیس اعتقاد دارد ریشه کن کردن اعتیاد در جامعه با مقابله امکان پذیر نیست، از همین‌رو رویکرد پلیس در حوزه موادمخدر رویکرد اجتماعی است.

خبرنگارحوزه انتظامی وحوادث علی رنجکش


اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در آبادان!

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان