انتخابات دور دوم مجلس در 8 حوزه الکترونیکی برگزار می شود


انتخابات دور دوم مجلس در 8 حوزه الکترونیکی برگزار می شود

به گزارش رکنا، احمد وحیدی امروز (چهارشنبه۸ فروردین) حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه‌ وزارت کشور این است که در ۸...

به گزارش رکنا، احمد وحیدی امروز (چهارشنبه۸ فروردین) حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات دور دوم در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و برنامه‌ وزارت کشور این است که در ۸ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیر الکترونیک خواهد بود.

توضیحات وزیر کشور درباره افزایش نرخ جرایم رانندگی

وزیر کشور در ادامه با اشاره به اینکه کم بودن مبلغ جرایم رانندگی باعث شده که بازدارندگی نداشته باشد، بیان داشت: اساس جلوگیری از تخلفات رانندگی را فرهنگ سازی و توجه مردم به ضوابط رانندگی می‌دانیم ولی عده ای با عدم رعایت قوانین، برای خود و دیگران مشکل ایجاد می کنند. بنابراین برابر شرایط قانونی جرایم رانندگی به روز و اعلام خواهد شد.

وزیر کشور در رابطه با برگزاری محفل امام حسنی‌ها در مجموعه ورزشی آزادی و استقبال گسترده مردم از آن، گفت: مراسم افطاری سازمان تبلیغات اسلامی در استادیوم آزادی کار بسیار بزرگ و ارزشمندی بود. از برگزار کنندگان و تأمین کنندگان بسترهای لازم از جمله امنیت مراسم تشکر می‌کنیم. برنامه خوبی بود و نشان دهنده علاقمندی مردم ما است.


انتخابات دور دوم مجلس در 8 حوزه الکترونیکی برگزار می شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس