قاب دونفره عایشه گل جوشکن و رضا رشیدپور


قاب دونفره عایشه گل جوشکن و رضا رشیدپور

قاب دونفره رضا رشیدپور و عایشه گل جوشکن عایشه گل جوشکن بازیگر و خواننده ترکیه ای که در فیلم های ایرانی مطرب و ساخت ایران 3 بازی کرده و طرفداران زیادی را در کشورمان دارد، قرار است، به زودی...

قاب دونفره رضا رشیدپور و عایشه گل جوشکن

عایشه گل جوشکن بازیگر و خواننده ترکیه ای که در فیلم های ایرانی مطرب و ساخت ایران 3 بازی کرده و طرفداران زیادی را در کشورمان دارد، قرار است، به زودی ساعت صفر رشیدپور شود وبا مهمان این برنامه به گپ و گفت بنشیند. درادامه این بخش ازنمناک عکس لو رفته از عایشه‌گل در برنامه رشیدپور را مشاهده می کنید.

رضا رشیدپور بعد از مدت‌ها قرار است با یک برنامه نوروزی برگردد اما این بار سراغِ سلبریتی‌های خارجی رفته است، دلیلِ رفتن رشیدپور به سمتِ این گفت‌وگوها در خارج از کشور به خاطر به کلیشه رفتن گفت‌وگو با سلبریتی‌های ایرانی است، آقای مجری مهمان خود را از بین هنرمندان ترک به‌سبب نزدیکی فرهنگی بین ایران و کشورترکیه انتخاب کرده است. عایشه گل جوشکن بازیگر و خواننده محبوب ترک یکی از مهمانان برنامه رضارشیدپور خواهد بود.

قاب دونفره عایشه گل جوشکن و رضا رشیدپور

عایشه گل جوشکن در برنامه رضا رشیدپور

عایشه گل جوشکن و همسر ایرانی اش

عایشه گل جوشکن خواننده و بازیگر متولد 17 ژوئن 1985 در ترکیه است. پدرش روزنامه نگار و نوازنده سازهای بادی همچون نی و مادرش معلم نقاشی است، متاهل بوده و با رضا اورمان (Riza Orman) کارآفرین فعال در عرصه اخذ ویزا و خرید ملک و سرمایه گذاری ایرانیان در ترکیه ازدواج کرده و یک فرزند دختر دارد. همسرعایشه‌گل نوازندهٔ پیانو و از آذری‌های ایران است.

تجربه بازیگری عایشه گل جوشکن در فیلم ایرانی

عایشه گل جوشکن به دلیل آشنایی اش با زبان فارسی در سال 2019 اولین تجربه بازیگری خود را در یک فیلم ایرانی بنام مطرب تجربه کرد، او در فیلم مطرب نقش یک دختر خواننده معروف ترکی به نام "نازان" را در کنار بازیگرانی چون پرویز پرستویی و الناز شاکردوست بازی کرد و در این فیلم آهنگ مشترکی با پرویز پرستویی خواند که به شدت مورد توجه قرار گرفت.

عایشه گل در سریال ساخت ایران 3 نیز بازی کرده و نقش آیلا را در کنار بازیگرانی چون مجید صالحی و امین حیایی به عهده داشته است. این خواننده ترکیه ای دوست دارد در آثار بعدی با هنرمندانی چون رضا گلزار، شهاب حسینی و مهران مدیری کار کند. او در سال 2020 ملودی تقدیمی محسن یگانه از آهنگ بهت قول می دهم را به زبان ترکی با با نام سوز وردیم بازخوانی کرد که استقبال خوبی از آن شد.

واقعیتم با توست، چفت شدن، بزن به زانویت، لبخندهای روی دیوار، بندرگاه، دریا شو بیا، تقدیر الهی، قول دادم، آه جان من، درهٔ گِلِوِرا، ریحان، دیوانه می شوم و... از آثار موسیقایی این خواننده مشهور ترک می باشند.


قاب دونفره عایشه گل جوشکن و رضا رشیدپور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید