جلالی: گل محمدی گزینه اول هدایت تیم امید است اما موانعی وجود دارد


جلالی: گل محمدی گزینه اول هدایت تیم امید است اما موانعی وجود دارد

فارسمدیر توسعه و پیشرفت فوتبال گفت: گل محمدی را برای حضور در تیم امید متقاعد کردم، اما موانعی وجود دارد که برطرف شود حضور او محقق می‌شود. مجید جلالی در پاسخ به این سوال که حسین عبدی برای حضور در تیم ملی جوانان انتخاب شده است، گفت: بله ایشان...

جلالی: گل محمدی گزینه اول هدایت تیم امید است اما موانعی وجود دارد

فارسمدیر توسعه و پیشرفت فوتبال گفت: گل محمدی را برای حضور در تیم امید متقاعد کردم، اما موانعی وجود دارد که برطرف شود حضور او محقق می‌شود.

مجید جلالی در پاسخ به این سوال که حسین عبدی برای حضور در تیم ملی جوانان انتخاب شده است، گفت: بله ایشان سرمربی تیم ملی جوانان شدند.

وی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی امید و انتخاب یحیی گل محمدی اظهار داشت: کلا ۵ گزینه هدایت تیم ملی امید هستند و ما فقط با یک نفر و آن هم گزینه اول ما یک جلسه داشتیم و ایشان موافقت خود را اعلام کردند. این فرد آقای گل محمدی است و درباره کلیات صحبت کردیم و اصلا وارد جزئیات نشدیم. ایشان برای حضور در تیم امید اعلام آمادگی کردند و ما روی یکسری موضوعات دیگر کار می‌کنیم تا جلسه نهایی را با فدراسیون داشته باشد.

جلالی درباره اینکه آیا ۴ گزینه دیگر هدایت تیم امید را نام می‌برد، گفت: اصلا صحیح نیست این اسامی را ما نام ببریم. ما فقط تا الان با یک نفر و آن هم گل محمدی صحبت کرده ایم. جلسه ما با ایشان حدود ۲ هفته پیش بود.

مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال درباره اینکه آیا گل محمدی تمایل دارد برای هدایت تیم امید حضور یابد، گفت: گل محمدی یک مدت به عنوان یک بازیکن پیش من بوده است، و در تیم‌های مختلف که ایشان کار کردند ما با هم در ارتباط بودیم و ارتباط صمیمانه داریم. ایشان نقطه نظراتی داشت و گفتند که اگر نیایند بهتر است. اما من ایشان را متقاعد کردم که در تیم حاضر شود، یک موانعی وجود دارد که اگر برطرف شود من فکر می‌کنم این کار محقق خواهد شد.

جلالی درباره اینکه آیا قرار است، گل محمدی همزمان سرمربی یک تیم لیگ برتری باشد یا یک تیم امید، عنوان داشت: اصلا چنین چیزی نیست و مطرح نشده است.

لینک کوتاه کپی لینک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم