آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال


آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال

با اعلام فیفا سه پنجره تیم استقلال از سوی فیفا بسته شده است. بعد از این اعلام باشگاه استقلال اذعان کرده جای نگرانی نیست و به زودی این پنجره از سوی فیفا باز می‌شود.

آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال

به گزارش راهبرد معاصر؛ ۱۱ فروردین آخرین مهلت برای تیم‌های بدهکار است که بدهی‌های داخلی و خارجی که منجر به صدور رای نهایی شده را تسویه حساب کنند و اگر این تسویه حساب صورت نگیرد، کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ملی می‌تواند مجوز حرفه ای باشگاه بدهکار را تایید نکند.

این همان اتفاقی است که فصل گذشته صورت گرفت و با رای کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران استقلال شانس حضور در لیگ نخبگان آسیا را از دست داد.

وارد نهم فروردین شده ایم و بدهی که منجر به بسته شدن پنجره تیم استقلال از سوی فیفا شده باید تا ۱۱ فروردین پرداخت شود. در غیر این صورت یک بار دیگر کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ایران می‌تواند مجوز حرفه ای استقلال را تایید نکند.

گفته می‌شود پنجره تیم استقلال به دلیل بدهی به سانتاکلارا بسته شده که ظاهرا باشگاه استقلال در این خصوص با فدراسیون فوتبال وارد همکاری شده و قرار است این بدهی از محل مطالبات باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال نزد فیفا پرداخت شود. و بعدا قرار است باشگاه استقلال از محل مطالبات خود نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا بدهی به فدراسیون فوتبال پرداخت کند.

به هر صورت فیفا باید تایید پرداخت این بدهی را تا ۱۱ فروردین اعلام کند. در غیر اینصورت شانس استقلال برای حضور در لیگ نخبگان آسیا در فصل جدید دوباره کمرنگ و در نهایت غیر ممکن می‌شود./خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم