اسکان بیش از 782 هزار مسافر نوروزی در اصفهان طی 13 شب گذشته


اسکان بیش از 782 هزار مسافر نوروزی در اصفهان طی 13 شب گذشته

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ساعت 7 صبح یکم فروردین تا ساعت 7 صبح روز چهارشنبه هشتم فروردین ماه ۳۱۸ مورد تذکر و اعمال قانون...

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مسئول کمیته قضائی و انتظامی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ساعت 7 صبح یکم فروردین تا ساعت 7 صبح روز چهارشنبه هشتم فروردین ماه ۳۱۸ مورد تذکر و اعمال قانون بازاریابان اسکان غیرمجاز (کلید به دستان) و جمع‌آوری ۱۳۷۳ چادر مسافرتی در شهر انجام شده است.

روح‌الله ابوطالبی افزود: در این بازه زمانی 2 هزار و 631 مورد راهنمایی خودروی مسافران و هدایت و ساماندهی ۴۲ متکدی و ۱۹۳ دست‌فروش انجام و ۱۵۴ چادر مسافرتی توسط نیروهای گشت ویژه این اداره کل از سطح شهر جمع‌آوری شده است.

خروج ۲۱۰ کپسول گاز پیک‌نیک از چادر مسافران نوروزی

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: نیروهای آتش‌نشان مستقر در باغ فدک در شامگاه 7 فروردین ماه ۲۱۰ کپسول گاز پیک‌نیک و 6 وسیله گرمایشی غیرمجاز را از چادر مسافران خارج کردند.

محمدمهدی مقدس زاده ادامه داد: شب گذشته با توجه به افزایش ورود مسافران به شهر در سالن ورزشی امام خمینی (ره) ۲۱ تخته چادر و در ورزشگاه ولایت ۱۹۰ تخته چادر مسافرتی برپا شد.

او خاطرنشان کرد: 6 نیروی غواص آتش‌نشانی در قالب 3 خودرو در اطراف زاینده‌رود مستقر هستند و ۱۱۰ مورد راهنمایی و جلوگیری از حادثه در کوه صفه در قالب یک اکیپ ثابت در 2 شیفت در نقاط مختلف کوه انجام شد.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اعلام اینکه شهر اصفهان شب گذشته میزبان ۸۵ هزار و 218 مسافر نوروزی بوده است، گفت: از آغاز فعالیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان (بیست‌وچهارم اسفند سال گذشته) تاکنون ۷۸۲ هزار و ۷۷۲ نفر در شهر اصفهان اسکان یافته اند.

جواد شفیعی افزود: شامگاه گذشته درهای باغ فدک به‌روی گردشگران و مسافران نوروزی باز بود و بیش از ۵۴۰۰ نفر در این مجموعه به صورت چادرخواب اسکان پیدا کردند.

اصفهان/ بهمن راعی


اسکان بیش از 782 هزار مسافر نوروزی در اصفهان طی 13 شب گذشته

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری