نظارت‌ تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت


نظارت‌ تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت

به گزارش رکنا ازقزوین، علیرضا حسن‌پور گفت: برای حمایت از حقوق شهروندان، اجرای وظایف قانونی و رفاه حال مسافران نوروزی، با حضور روسای شعب و بازرسان دستگاه های مرتبط، عملکرد جایگاه‌های عرضه...

به گزارش رکنا ازقزوین، علیرضا حسن‌پور گفت: برای حمایت از حقوق شهروندان، اجرای وظایف قانونی و رفاه حال مسافران نوروزی، با حضور روسای شعب و بازرسان دستگاه های مرتبط، عملکرد جایگاه‌های عرضه سوخت استان پایش می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قزوین افزود: در این بازرسی‌های میدانی علاوه بر امکانات رفاهی خدماتی، فرایند عرضه بنزین، گاز و گازوئیل پایش و در صورت احراز تخلف‌های: گرانفروشی، کم فروشی، خودداری از عرضه، تعطیلی خودسرانه، تراکنش‌های ناهمگون، دستکاری نازل سوخت، فروش اجباری مکمل و محصولات مربوط به بنزین، سوء استفاده از کارت‌های سوخت و عرضه خارج از شبکه با جایگاه داران برخورد قانونی می‌شود.

به گفته حسن پور شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را در سامانه ارتباطی ۱۳۵ ثبت یا برای رسیدگی فوری به تعزیرات حکومتی مراجعه کنند.

تعزیرات حکومتی با همکاری شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ همه روزه به جایگاه‌های عرضه سوخت سرکشی می‌کنند.

منبع:روابط عمومی تعزیرات حکومتی

لیلابیگدلی/قزوین


نظارت‌ تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غوغای عشق