انهدام باند دزدان 200 میلیاردی خانه های شرق تهران / پلیس شبیخون زد


انهدام باند دزدان 200 میلیاردی خانه های شرق تهران / پلیس شبیخون زد

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت مشابه منزل که نشان از همکاری چند نفر در ارتکاب سرقت داشت، دستگیری سارقان منزل و مالخران...

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت مشابه منزل که نشان از همکاری چند نفر در ارتکاب سرقت داشت، دستگیری سارقان منزل و مالخران آن، به صورت جدی در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام عملیات های مختلف پلیسی در نهایت 4 تن از سارقان در اسفندماه سال گذشته دستگیر و در پی جویی های انتظامی متهمان به 15 فقره سرقت در نقاط مختلف شهر تهران و فروش اموال سرقتی به یک مالخر اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به کارشناسی ارزش ریالی اموال مسروقه گفت: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را 200 میلیارد ریال اعلام کردند.

وی ابراز داشت: در ادامه کارآگاهان برای دستگیری مالخر اموال مسروقه که با استفاده از موتورسیکلت یا خودرو با سارقان همکاری داشت وارد عمل شدند و در بررسی های اولیه متوجه شدند متهم علاوه بر همکاری با سارقان به توزیع مواد مخدر نیز می پردازد و اخیرا با استفاده از یک دستگاه خودروی نیسان آبی از شهر تهران به مقصد یکی از شهرستان های غرب کشور متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: مخفیگاه متهم در غرب کشور شناسایی و هنگام فروش اموال مسروقه به یک نفر از اتباع کشورهای همسایه دستگیر شد.

وی اظهار داشت: با انتقال هر 2 مالخر به پایگاه ششم پلیس آگاهی متهمان به جرم ارتکابی اعتراف و اعضای این باند برای کشف جزئیات پرونده و شناسایی مال باختگان در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.


انهدام باند دزدان 200 میلیاردی خانه های شرق تهران / پلیس شبیخون زد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم