جدید ترین کفپوش منزل چیست؟


جدید ترین کفپوش منزل چیست؟

کفپوش یکی از اصلی ترین اِلِمان ها در طراحی داخلی است که تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون محیط منزل می گذارد.

کفپوش یکی از اصلی ترین اِلِمان ها در طراحی داخلی است که تاثیر بسیار زیادی بر دکوراسیون محیط منزل می گذارد. هر ساله متریال های جدیدی برای پوشش کف تولید و وارد بازار می شوند اما از جدیدترین کفپوش های منزل می توان به کفپوش (pvc) اشاره کرد که علاوه بر تنوع بالا در طرح و رنگ، از قیمت مناسب و طول عمر بالا نیز برخوردار است.

کفپوش با طرح چوب، سنگ و سمنت به صورت تایلی در بازار ارائه می شود و متوسط طول عمر آن برای خانه 10 الی 12 سال است.

ویژگی های بهترین کفپوش برای خانه و منزل

این کفپوش که از جنس پی وی سی (PVC) ساخته شده، به عنوان جدید ترین کفپوش خانه و منزل شناخته می شود و از ویژگی های اصلی آن می توان به ضد آب بودن، قیمت مقرون به صرفه نسبت به دیگر متریال ها، وزن سبک، مقاومت بالا در برابر ضربه و خش و همچنین نصب آسان اشاره کرد.

کفپوش به دلیل مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت، برای پوشش کف محیط های مرطوب مانند آشپزخانه نیز کاملا مناسب است و با شستشوی روزانه به هیچ عنوان آسیب نمیبیند. (در نظر داشته باشید که استفاده از آن برای حمام و سرویس بهداشتی به دلیل رطوبت بسیار بالا پیشنهاد نمی شود)

علاوه بر این به دلیل وزن بسیار سبک و ضخامت کم (2 میلی متر)، یکی از بهترین کفپوش ها برای بازسازی منازل مسکونی و دفاتر اداری به شمار می آید و باعث کاهش بار مرده ساختمان می شود.

نصب کفپوش به راحتی بر روی سنگ و سرامیک های قبلی امکان پذیر است و نیازی به کندن سرامیک های قبلی نیست که در این صورت هزینه های تخریب و نصب متریال جدید برای شما کاهش پیدا خواهد کرد. برای نصب، ابتدا یک لایه زیرسازی جهت صاف شدن کف انجام می شود و سپس تایل های کفپوش با استفاده از چسب مخصوص، بر روی زمین نصب می شوند.

دکور شرق تامین کننده تخصصی کفپوش

جدید ترین کفپوش منزل چیست؟

شرکت دکور شرق، تامین کننده تخصصی کفپوش، این محصول را بدون واسطه و با قیمت دست اول در طرح و ابعاد متفاوت ارائه می کند.

کفپوش دکور شرق از باکیفیت ترین مواد اولیه پی وی سی، روکش های کره ای و لایه ضد خش قوی تولید شده که در انواع طرح های چوب، سنگ، سمنت و پتینه ای ارائه می شود.

برای مشاهده طرح ها و خرید کفپوش، از طریق لینک زیر به وبسایت دکور شرق مراجعه کنید. علاوه بر این برای خرید حضوری در شهر های تهران و مشهد می توانید به شوروم دکور شرق سر بزنید.

https://decorshargh.com/pvc-flooring/

محیط های مناسب برای نصب کفپوش

کفپوش دکور شرق برای محیط های مسکونی پرتردد و اداری کم تردد قابل استفاده بوده و جزو پرطرفدار ترین و جدیدترین کفپوش های مسکونی به شمار می آید. در ادامه محیط های مناسب برای نصب آن را بررسی می کنیم.

1.کفپوش مناسب آشپزخانه و نشیمن

از اصلی ترین مزیت های این کفپوش می توان به قابلیت شستشو و ضد آب بودن آن اشاره کرد که این موضوع باعث شده تا یکی از بهترین کفپوش های آشپزخانه به شمار آید. محیط آشپزخانه عموما به نظافت روزانه نیاز دارد و با استفاده از این مدل کفپوش، دیگر نگران آسیب رسیدن به تایل های کفپوش هنگام شستشو و تی کشیدن آن نباشید.

همچنین این مدل کفپوش به دلیل مقاومت بالا در برابر ضربه و خش، نصب آسان و ... به عنوان متریال کاربری و جدیدترین کفپوش نشیمن منزل نیز شناخته می شود.

2.کفپوش مناسب اتاق خواب و اتاق کودک

کفپوش پی وی سی از بهترین گزینه ها برای پوشش کف اتاق خواب به شمار می آید که نظافت آن آسان بوده و در برابر ضربه و خش مقاومت بالایی دارد. علاوه بر این به دلیل تنوع بالا در طرح و رنگ، همه سلیقه ها را پوشش می دهد.

این کفپوش نرم و انعطاف پذیر بوده و بعد از نصب بافت خشن و آزار دهنده ای ندارد؛ به همین دلیل برای پوشش کف اتاق کودک یا محیط هایی که مورد استفاده سالمندان قرار می گیرند، کاملا مناسب است.

3.کفپوش مناسب محیط اداری و دفتر کار

به طور کلی این نوع کفپوش برای محیط های اداری کم تردد بسیار مناسب بوده و به دلیل نظافت آسان و قیمت مقرون به صرفه، در چندین سال اخیر برای پوشش کف دفاتر اداری بانک ها، دفاتر کار شخصی، شوروم های خصوصی و ... بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

همچنین به دلیل دارا بودن طیف رنگی گسترده (مانند رنگ های خنثی، رنگ های تیره، طرح چوب و ...) به راحتی با محیط دفتر کار شما همخوانی پیدا می کند.

جدید ترین کفپوش منزل چیست؟

قیمت بهترین کفپوش برای منزل

کفپوش (PVC) نسبت به دیگر متریال هایی که برای پوشش کف کاربرد دارند (مانند پارکت لمینت، سنگ، سرامیک، پارکت چوبی و ...) از قیمت مناسب تری برخوردار بوده که از ویژگی های این متریال به شمار می آید.

شرکت دکور شرق به عنوان تامین کننده کفپوش، این متریال را با قیمت دست اول و بصورت بدون واسطه ارائه می کند که برای خرید و مشاهده طرح های بیشتر می توانید از طریق آدرس www.decorshargh.com مراجعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی