GT Neo 6 SE روشن‌ترین نمایشگر در دنیای گوشی‌های هوشمند را دارد


GT Neo 6 SE روشن‌ترین نمایشگر در دنیای گوشی‌های هوشمند را دارد

ریلمی با انتشار یک پست رسمی در رسانه‌های اجتماعی برخی از مشخصات فنی گوشی پرچمدار بعدی خودش یعنی GT Neo6 SE را به اشتراک گذاشته است. این گوشی هوشمند ظاهراً حداکثر روشنایی 6 هزار نیت را ارائه کرده و می‌تواند روشن‌ترین صفحه‌نمایش دنیای گوشی‌های...

ریلمی با انتشار یک پست رسمی در رسانه‌های اجتماعی برخی از مشخصات فنی گوشی پرچمدار بعدی خودش یعنی GT Neo6 SE را به اشتراک گذاشته است. این گوشی هوشمند ظاهراً حداکثر روشنایی 6 هزار نیت را ارائه کرده و می‌تواند روشن‌ترین صفحه‌نمایش دنیای گوشی‌های هوشمند را به همراه داشته باشد.

GT Neo6 SE ریلمی یکی از جذاب‌ترین و مورد انتظارترین گوشی‌های هوشمند معرفی نشده در بازار است که به‌زودی از راه رسیده و به یک معیار تازه برای مقایسه پرچمداران تبدیل می‌شود.

GT Neo 6 SE روشن‌ترین نمایشگر در دنیای گوشی‌های هوشمند را دارد

حالا که فاصله چندانی با معرفی این گوشی در ماه آوریل (اواخر اردیبهشت 1403) نداریم، شرکت Realme تصمیم گرفته بخش قابل توجهی از مشخصات فنی پرچمدار بعدی خود را به اشتراک گذاشته و خودنمایی کند.

روشن‌ترین نمایشگر در دنیای گوشی‌های هوشمند

به گزارش وب‌سایت 91mobiles، این برند چینی با انتشار یک پست رسمی در رسانه اجتماعی Weibo مدعی شده که Realme GT Neo 6 SE می‌تواند حداکثر روشنایی 6000 نیت را ارائه دهد. این میزان روشنایی باعث خواهد شد که گوشی مورد بحث روشن‌ترین صفحه‌نمایش دنیای گوشی‌های هوشمند را در اختیار داشته و به راحتی تاج پادشاهی را از Honor Magic 6 Pro (با حداکثر روشنایی 5 هزارنیت) بگیرد.

GT Neo 6 SE روشن‌ترین نمایشگر در دنیای گوشی‌های هوشمند را دارد

علاوه بر این، یک رندر از GT Neo 6 SE نیز به اشتراک گذاشته شده که طراحی بخش پشتی گوشی را نمایش می‌دهد. در این تصویر می‌توانیم پیکربندی دوربین و فلش دوگانه این دستگاه را مشاهده کنیم. این نوع چیدمان باعث خواهد شد تا ریلمی جی‌تی نئو 6 اس ای به اندازه کافی نسبت به سایر پرچمداران متفاوت باشد.

از دیگر مشخصات فنی تأیید شده توسط ریلمی می‌توان به رزولوشن 1.5K، پشتیبانی از 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 و پشتیبانی از محدوده دینامیکی فوق‌العاده بالا Super HDR یا Pro-XDR اشاره کرد.

GT Neo 6 SE روشن‌ترین نمایشگر در دنیای گوشی‌های هوشمند را دارد

این صفحه‌نمایش بی‌رقیب از پنل 8T LTPO بهره‌مند شده و می‌تواند رفرش‌ریت تطبیقی بین 0.5 هرتز تا 120 هرتز را ارائه کند.

یکی دیگر از قابلیت‌های جالب گوشی پرچمدار GT Neo 6 SE نرخ نمونه‌برداری لمسی 2500 هرتز آن است که به لطف هوش مصنوعی می‌تواند تا 26 درصد در زمینه حساسیت لمس (Touch Sensitivity) و تا 12 درصد در زمینه نرخ پاسخ لبه‌ها (Edge Response) ‌بهتر عمل کند.

در همین رابطه بخوانید:

- همه چیز درباره نمایشگر های LTPO ؛ آیا LTPO از OLED بهتر است؟
- گوشی Honor Magic 6 Pro حالا بهترین دوربین موبایل جهان را دارد

علاوه بر جزئیات مربوط به صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند، باید به تراشه Snapdragon 7+ Gen 3 در کنار باتری 5500 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سیمی 100 اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مجموعه جمله و متن در مورد شهادت و شهیدان وطن