تردد نوروزی بیش از 41 میلیون خودرو در تهران


تردد نوروزی بیش از 41 میلیون خودرو در تهران

دبیر شورای ترافیک استان تهران، گفت: تعداد تردد ورودی به استان در نهم فروردین به ۴ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۸۰۰ خودرو رسید که این تعداد تردد بر اساس خروج از استان به رقم ۵ میلیون و ۶ هزار و ۷۰۷ خودرو رسید.

ابوالفضل دربانی با اشاره به ۴۱ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۴۵ تردد خودرویی از ابتدای طرح نوروزی گفت: ۲ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۷۹۹ تردد فقط در هشتم فروردین ماه در تهران ثبت شده است.

به گزارش مهر، وی با اشاره به آخرین آمار تردد‌های نوروزی تا ۸ فروردین ماه، گفت: آخرین آمار تردد استان تهران در روز ۸ فروردین ۲ میلیون و ۹۳۶ هزار و ۷۹۹ تردد ثبت شده است که آمار مجموع تردد‌ها از ابتدای طرح تا پایان هشتم فروردین ماه را به رقم ۴۱ میلیون و ۳۳۱ هزار و ۴۵ تردد خودرویی رساند که نسبت به مشابه سال گذشته ۲۱ درصد رشد را تجربه کردیم.

دربانی در ادامه با اشاره به تردد‌های ورودی به استان تهران بیان کرد: تعداد تردد ورودی به استان در نهم فروردین به ۴ میلیون و ۱۷۶ هزار و ۸۰۰ خودرو رسید که این تعداد تردد بر اساس خروج از استان به رقم ۵ میلیون و ۶ هزار و ۷۰۷ خودرو رسید.

دربانی با اشاره به بیشترین آمار تردد در برخی جاده‌های منتهی به تهران و بالعکس تصریح کرد: بیشترین تردد مربوط به آزاد راه تهران-کرج با حجم ترافیکی یک میلیون و ۵۳۲ هزار و ۲۹ خودرو است که با توجه به آمار تردد‌ها به همین میزان، حجم تخلفات سرعت به ۳ میلیون و ۸۴۹ هزار و ۴۲۳ عدد رسید که نسبت به مشابه سال گذشته رشد ۴۹ درصدی ثبت شد.

وی خاطرنشان کرد: آمار تلفات و مجروحان ناشی از تصادفات رانندگی طبق اعلام راهور و پلیس راه استان در حوزه برون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز هشتم فروردین به ۱۰ نفر رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۸ درصد کاهش ثبت شد و در ادامه مجموع تلفات ناشی از تصادفات درون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز ۸ فروردین ۲۳ نفر که نسبت به مدت مشابه ۴۱ درصد کاهش یافته است.

دربانی همچنین ادامه داد: تعداد مجروحان تصادفات رانندگی برون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز هشتم فروردین به ۱۳۸ نفر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد کاهش را تجربه کرده؛ تعداد مجروحان تصادفات رانندگی درون شهری از ابتدای طرح تا پایان روز هشتم فروردین ماه به ۸۲۵ نفر که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به ۹ درصد کاهش رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی