چابرادزه: به ذوب‌آهن آمدم تا باز به تیم ملی برسم/ ربیعی جز مربیان آینده‌دار آسیاست


چابرادزه: به ذوب‌آهن آمدم تا باز به تیم ملی برسم/ ربیعی جز مربیان آینده‌دار آسیاست

بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم بتوانیم با این تیم سهمیه آسیا را بگیریم و اتفاق بزرگی را در پایان فصل رقم بزنیم و همچنین بار دیگر به تیم ملی گرجستان دعوت شوم.

به گزارش تجارت‌نیوز، در پنجره نقل و انتقالات زمستانی سال ۱۴۰۲ بازیکنان باکیفیت و خوب خارجی به فوتبال ایران آمدند که حضور آنها در لیگ ایران را می‌توان به فال نیک گرفت. یکی از این بازیکنان گریگول چابرادزه مدافع ۲۷ ساله تیم ملی گرجستان است. اتین بازیکن بعد از اینکه با دینامو باتوی موفق شد عنوان قهرمانی لیگ گرجستان را کسب کند راهی ذوب‌آهن اصفهان شد.

از حضور در ایران برایمان بگو.

ایران مردم خون‌گرم و مهمان نوازی دارد به خصوص مردم اصفهان. شاید باورتان نشود من در این مدت به شدت عاشق غذاهای این شهر شده‌ام. همه چیز در این کشور خوب و ایده‌آل است و از حضور در ایران لذت می‌برم.

چه شد به ذوب آهن آمدی ؟

می‌دانستم ذوب‌آهن تیم بزرگی در ایران است و حتی به فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز راه یافته. جایگاه کنونی این تیم در لیگ برتر بسیار خوب بود و این تیم شرایط خوبی داشت. بعد از بحث و بررسی که با مدیر برنامه‌های خود داشتم از بین ۳ پیشنهادی که داشتم در نهایت باشگاه ذوب‌آهن را انتخاب کردم. انتخاب ذوب‌آهن هم به من کمک می کند و هم این تیم. امیدوارم بتوانیم با این تیم سهمیه آسیا را بگیریم و اتفاق بزرگی را در پایان فصل رقم بزنیم و همچنین بار دیگر به تیم ملی گرجستان دعوت شوم.

کار با محمد ربیعی چگونه است ؟

کار با این مربی خیلی خوب است. هیچ وقت فکر نمی‌کردم در ایران چنین مربی با دانشی وجود داشته باشد و شور و اشتیاق او در کار مربیگری برای من بسیار جالب توجه است. او تسلط بالایی در کار خود دارد و همه چیز را بررسی می‌کند. فکر می‌کنم ربیعی جز مربیان آینده‌دار فوتبال ایران و آسیا خواهد بود.

برخورد بازیکنان ذوب‌اهن با تو چگونه بود ؟

استقبال خوب و جالب توجهی از من شدکه اصلا توقع چنین موضوعی را نداشتم. باید بگویم خوشحال هستم که در کنار آنها حضور دارم. امیدوارم بتوانم با تلاش و کمک یکدیگر بتوانیم شرایط ذوب‌آهن را بهتر کنیم و به سهیمه آسیا دست پیدا کنیم.

تجربه بازی در تیم ملی گرجستان را نیز داری.

من از کودکی رویایی پوشیدن لباس تیم ملی را برتن داشتم و به آن رسیده‌ام. هر فوتبالیستی در هر جای دنیا تلاش می‌کند تا به لباس تیم ملی کشور برسد و من نیز به دنبال همین موضوع هستم. متاسفانه برخی از شرایطی که در فوتبال رخ می‌دهد من را از تیم ملی دور کرد و در تلاش هستم تا دوباره به لباس تیم ملی برسم.

با این تیم در مقابل تیم‌های بزرگی قرار گرفتی، نظرت چیست؟

گرجستان در قاره اروپا حضور دارد و به هر حال تیم‌های بزرگی در این قاره حضور دارند و ما با آنها روبه‌رو می‌شویم. تقریبا بازی با تیم‌های بزرگ برای ما عادی شده است. امیدوارم روزی بتوانم با تیم ملی کشورم به جام جهانی راه پیدا کنم و این آرزوی من از کودکی است.

نخستین تجربه من در لیگ ایران در مقابل پرسپولیس بود که می‌دانم یکی از تیم های خوب ایران است. در این بازی مربی از من در سمت راست خط دفاعی استفاده کرد. او از من می خواهد علاوه بر شرکت در کارهای دفاع در حمله نیز حضور موثری داشته باشم و اتفاقا این شرایط همان است که من می خواهم. چرا که به خوبی می‌توانم این کار را انجام دهم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی در این بازی داشتم و در یک صحنه مانع گلزنی بازیکنان پرسپولیس شدم. در ادامه در بازی با هوادار نیز یک پاس گل دادم و فکر می‌کنم در این بازی مستحق پیروزی بودیم. من یک بازیکن هجومی هستم و رفته رفته شرایط من بهتر خواهد شد و خوشحال هستم که می‌توانم به ذوب‌آهن کمک کنم.

می‌دانم در ایران مردم وارد سال جدید شده‌اند و شروع سال نو برای آنها با شور و اشتیاق قابل توجهی همراه است. امیدوار هستم در این سال روزهای شاد و خوشی در انتظار آنها باشد و اتفاق خوبی رقم بخورد. همچنین آرزو می‌کنم در پایان فصل اتفاقات بزرگی برای ذوب‌آهن و هواداران این تیم رقم بخورد.

منبع : ایرنا
به اشتراک گذاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان