عملیات ویژه برای پیدا کردن 5 جوان گمشده در ارتفاعات قلعه بابک + عکس و جزییات


عملیات ویژه برای پیدا کردن 5 جوان گمشده در ارتفاعات قلعه بابک + عکس و جزییات

به گزارش رکنا، حمید منجم مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: این جوانان که از ساعت ۷ شب روز ۱۲ فروردین در ارتفاعات گمشده بودند، سرانجام در ساعت ۲۳ همان روز توسط نجاتگران پایگاه شهید...

به گزارش رکنا، حمید منجم مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی گفت: این جوانان که از ساعت ۷ شب روز ۱۲ فروردین در ارتفاعات گمشده بودند، سرانجام در ساعت ۲۳ همان روز توسط نجاتگران پایگاه شهید کاظم باقری یوزبند پیدا شده و به کمپ قلعه دره سی انتقال داده شدند.

وی در تشریح این خبر گفت: در ساعت ۱۹:۴۵ روز ۱۲ فروردین، با دریافت گزارش مفقودی این افراد، یک تیم با آمبولانس از پایگاه امداد و نجات یوزبند و یک تیم پشتیبان از شعبه به محل حادثه اعزام شدند.

منجم افزود: مفقودین حادثه 5 جوان بودند که از قلعه دره سی به سمت قلعه بابک حرکت کرده بودند که در میانه راه از مسیر اصلی خارج و به سمت دیگری منحرف شده بودند.

انصاری رئیس شعبه شهرستان کلیبر نیز با بیان اینکه این عملیات در ساعت ۰۲:۰۰ بامداد پایان یافته است افزود:خوشبختانه با جستجوی بی‌وقفه تیم‌های امدادی، این افراد در نهایت پس از ۶ ساعت پیدا و به منطقه امن(قلعه دره سی) منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کلیبر در پایان از مردم خواست تا هنگام سفر به مناطق کوهستانی و صعب العبور، نکات ایمنی را رعایت کرده و از مسیرهای اصلی خارج نشوند.


عملیات ویژه برای پیدا کردن 5 جوان گمشده در ارتفاعات قلعه بابک + عکس و جزییات

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین بار چه چهره ای را در عکس دیدید؟ با این تست شخصیت مهارت عشق خود را محک بزنید!