5 مصدوم دراثر برخورد کوئیک با سمند در زنجان


5 مصدوم دراثر برخورد کوئیک با سمند در زنجان

به گزارش رکنا، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی و بالا رفتن حجم ترافیک در جاده‌های مواصلاتی استان زنجان احتمال تصادف نیز...

به گزارش رکنا، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی و بالا رفتن حجم ترافیک در جاده‌های مواصلاتی استان زنجان احتمال تصادف نیز افزایش می‌رود گفت: تصادف کوئیک با سمند ۵ نفر را راهی بیمارستان کرد.

داریوش تقی‌لو با بیان اینکه حادثه تصادف دو خودرو کوئیک و سمند در ۱۳ فروردین ماه ساعت ۱۰:۱۴ دقیقه به وقوع پیوسته است گفت: محل وقوع حادثه کیلومتر 60 اتوبان زنجان_ تبریز در لاین شمالی ثبت شده است.

وی افزود: در پی این تصادف 5 نفر مصدوم شدند که پس از انجام اقدامات درمانی و پیش بیمارستانی توسط تیم اورژانس زنجان نفرات آسیب دیده برای رسیدگی بیشتر به بیمارستان آیت الله موسوی منتقل شدند‌.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی زنجان عنوان کرد: هموطنان توجه داشته باشند در صورت بروز حادثه در جاده‌های مواصلاتی با حفظ خونسردی خود با شماره ۱۱۵ مرکز فوریت‌های پزشکی زنجان در ارتباط باشند.

تقی‌لو ابراز کرد: از جا به جا کردن افراد مصدوم به صورت خودسرانه خودداری شود.

وی گفت: اقدامات پیش‌بیمارستانی برای کمک به مصدومین در محل حادثه با دقت زیاد توسط تیم اعزامی اورژانس به محل حادثه انجام می‌شود.


5 مصدوم دراثر برخورد کوئیک با سمند در زنجان

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قاتل جوان 19 ساله دستگیر شد / علت قتل چه بود؟